Förr blandade jag alltid ihop ralph fiennes och liam neeson. Nu är det lättare. Jordan prentice och peter dinklage, båda är dvärgar. Dock har jag sett så mycket med dinklage nu så känner igen honom.
Senast redigerad av wernblom88 2011-08-02 kl. 00:59.
Frej Lindqvist och Jan-Olof Strandberg tycker jag är lika till utseende och röst, men jag vet inte om jag brukar blanda ihop dem.
Har mycket svårt att hålla reda på vem som är vem av Kate Winslet och Cate Blanchett, men det beror på namnlikheten, inte att de är lika till utseendet.
Förut hade jag alltid problem med Matt Damon, Brad Pitt och Leonardo DiCaprio. Och jag minns att första gången jag såg LA Confidential tog det mig halva filmen innan jag insåg att Kevin Spacey och Russell Crowe var två olika personer...
Förut hade jag alltid problem med Matt Damon, Brad Pitt och Leonardo DiCaprio. Och jag minns att första gången jag såg LA Confidential tog det mig halva filmen innan jag insåg att Kevin Spacey och Russell Crowe var två olika personer...
OnT: Måste nog säga Brad Pitt och DiCaprio faktiskt. Det beror ju naturligtvis på hur de är klädda i rollen också.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!