En bekant på facebook som bor där skrev att folk hade skrikit "Det är någon som blivit mördad" och att det cirkulerar polishelikoptrar och är pådrag där. VET dock inget.
Vet du var i Hässelby strand det skulle skett? Centrum? ner mot vattnet osv...
Skulle ju inte förvåna.. Hässelby (strand och speciellt gård ) har ju bara sjunkigt rakt ner.. Villastan håller ok standard, men förekommer mycket skit där med.
Jag var ute och gick med hunden, tror att klockan var strax före 22. Hör en massa polisbilar på avstånd och sen ser jag en man springa allt vad han kan från centrum/skolan hållet, ner mot värmeverket, kyrkogården och mot strandbadet. Sen kommer polisen i världens fart. Hade dom inte haft så jävla brottom att slira omkring med polisbilen, tvärnita och gasa så kunde de frågat oss som gick runt där strax innan eftersom jag antar att det var den killen de letade efter. De körde som idioter och höll på att krocka med parkerade bilar. Har varit inne på polisens hemsida men hittar inget som skulle ha hänt i västerort.... Nån som hört något?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!