Flashback bygger pepparkakshus!
2011-07-31, 23:01
Medlem
-Rebus-s avatar
Ryktas om ännu ett mord i Hässelby. Tydligen ska det cirkulera polishelikoptrar osv. Någon som vet mer?
Citera
2011-07-31, 23:04
Medlem
DarknessNightmares avatar
källa på det ?
Citera
2011-07-31, 23:04
Medlem
Avaruuss avatar
Bor själv där... Inte hört något.
Vad vet du ?
Citera
2011-07-31, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DarknessNightmare
källa på det ?

TS skrev att det "ryktades". Tror du han har en källa då?
Citera
2011-07-31, 23:10
Medlem
-Rebus-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avaruus
Bor själv där... Inte hört något.
Vad vet du ?

En bekant på facebook som bor där skrev att folk hade skrikit "Det är någon som blivit mördad" och att det cirkulerar polishelikoptrar och är pådrag där. VET dock inget.
Citera
2011-07-31, 23:16
Medlem
Avaruuss avatar
Vet du var i Hässelby strand det skulle skett? Centrum? ner mot vattnet osv...
Skulle ju inte förvåna.. Hässelby (strand och speciellt gård ) har ju bara sjunkigt rakt ner.. Villastan håller ok standard, men förekommer mycket skit där med.
Citera
2011-07-31, 23:43
Medlem
Teleskopbatongs avatar
Verkar vara ett jävla drag i Hässelby på senare tid. Reber, dom två kvinnorna huggna och nu ett eventuellt mord. Vilket jävla område på så kort tid..
Citera
2011-08-01, 13:31
Medlem
Jag var ute och gick med hunden, tror att klockan var strax före 22. Hör en massa polisbilar på avstånd och sen ser jag en man springa allt vad han kan från centrum/skolan hållet, ner mot värmeverket, kyrkogården och mot strandbadet. Sen kommer polisen i världens fart. Hade dom inte haft så jävla brottom att slira omkring med polisbilen, tvärnita och gasa så kunde de frågat oss som gick runt där strax innan eftersom jag antar att det var den killen de letade efter. De körde som idioter och höll på att krocka med parkerade bilar. Har varit inne på polisens hemsida men hittar inget som skulle ha hänt i västerort.... Nån som hört något?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in