• 1
  • 2
2004-11-11, 12:49
Medlem
flowss avatar
Är det någon som har samma problem som jag?

När man besökt ett ämne i Kontrollpanelen så brukar det i vanliga fall gå från fetstil till normalstil. Men nu stannar det kvar i fetstil liksom.

Bullen, vad ska jag ta mig till? Och är jag ensam?

edit: ska tillägga att detta gäller inte alla trådar, utan bara vissa.
Citera
2004-11-11, 18:57
Medlem
Pellenezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flows
Är det någon som har samma problem som jag?

När man besökt ett ämne i Kontrollpanelen så brukar det i vanliga fall gå från fetstil till normalstil. Men nu stannar det kvar i fetstil liksom.

Bullen, vad ska jag ta mig till? Och är jag ensam?

edit: ska tillägga att detta gäller inte alla trådar, utan bara vissa.

Mitt problem är ofta det motsatta. D v s att trådar är markerade som olästa trots att det tillkommit inlägg sedan jag läste sist.
Citera
2004-11-11, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pellenez
Mitt problem är ofta det motsatta. D v s att trådar är markerade som olästa trots att det tillkommit inlägg sedan jag läste sist.
Same here, same here...
Citera
2004-11-11, 20:49
Medlem
Det blir kvar i fetstil om man använder bakåttangenten istället för att klicka sej vidare.
Citera
2004-11-11, 21:13
Medlem
Asterixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .LA.
Det blir kvar i fetstil om man använder bakåttangenten istället för att klicka sej vidare.
Så är det för mig med. Jag kan markera dom lästa genom att uppdatera fönstret.
Citera
2004-11-11, 21:46
Medlem
flowss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .LA.

Så teknisk kunnig är jag också så jag förstår det. Men det är inte mitt problem. Det blev så trots att jag klickade på Kontrollpanelen.

Men nu verkar det ha löst sig.

edit: Satan! Aja.. Sen är det lite störigt att trådar man själv postar i blir fetstil (det blev dem inte i förra versionen).
Citera
2010-03-11, 16:10
Medlem
kissflickans avatar
jag har just nu samma problem betr ett par trådar. det hjälper inte att uppdatera.
Citera
2010-03-11, 16:40
Medlem
1979s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kissflickan
jag har just nu samma problem betr ett par trådar. det hjälper inte att uppdatera.

Det har väl postats sedan du läste?

Citat:

När man loggar ut så räknas väl hela FB som läst. När man loggar in igen så kan en tråd vara ofet trots att det finns inlägg man inte läst.
Citera
2010-03-11, 16:46
Medlem
Citat:

Fast "läste sist" gäller inte, utan det är nya inlägg sedan förra inloggningen. Så fort du loggar ut eller stänger ner webbläsaren nollställs allt och räknas som "läst".

EDIT
1979 hann före.
Citera
2010-03-11, 16:48
Medlem
kissflickans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1979
Det har väl postats sedan du läste?

nej. samma tråd fortsätter att vara fet trots att jag vart inne och läst, trots att jag uppdaterat och trots att ingen har postat i tråden sedan dess. när jag klickar på tråden och på knappen "första olästa" hamnar jag gång på gång på samma inlägg (inte ens det sista) som jag redan läst en miljon gånger. känns som att något hakat upp sig. kanske min dator? men det skumma är att detta bara gäller vissa trådar, inte alla.
Citera
2010-03-11, 17:04
Medlem
kissflickans avatar
uppdatering: efter att jag har stängt firefox, loggat in med MSIE, öppnat alla trådar som hamnat i prenumerationsmappen idag (samtliga var nu i fetstil), "läst" alla sidor, stängt MSIE, öppnat firefox, loggat in, gjort om samma rutin igen (allt var i fetstil) verkar problemet nu vara löst.
Citera
2010-03-11, 17:41
Medlem
fizzles avatar
Jag vet inte om det är detta problem som beskrivs, men detta är vad jag upplever.

http://i42.tinypic.com/2rxupa1.jpg

Samma sak sticker i ögat på mig på flera sidor, ex. blogg.se, när man skriver en bloggpost.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in