igår åkte min telefon i golvet. jag grät nästan när det hände. jag tog upp den och undersökte den vackert för att se eventuella fysiska skador. inga som tur var.
kollade kameran. funkar bra. testade ett spel, funkar bra.
den verkade hålla
idag vaknade jag av alarmet och snoozade 5 ggr. allt ok. sedan tittade jag på den och såg att det var ett stopp tecken där signalstyrkan normalt syns... hmm..
tog ut sim kortet och batteriet. satte ihop det igen. den frågade inte ens efter pinkod!
jag började få panik. har bara haft telefonen i 2 veckor och den kostade sjukt mkt mer än vad jag egentligen har råd med..
tog ut sim kortet och batteriet igen. väntade 5 minuter. kopplade ihop det igen. samma sak. den frågar inte ens efter pin kod. känner alltså inte av att där ens finns ett sim kort!!
nu e frågan hur fan kan telefonen gå sönder på det viset bara för att den ramlar i golvet från ca 1m höjd? jag har kastat min nokia 5310 (eller vad den nu heter) i golvet massor av gånger, den har gått i delar men har alltid funkat igen. samma sak med mina andra gamla mobiler.. har alltid hållt.
finns det något jag kan göra för att få igång skiten igen??? lämnar jag in den får jag ju betala självrisk och det kan ta upp till 1 månad innan jag får tillbaka den från reperation eller om jag nu får en ny...
så jävla surt... vad skall jag göra???