2011-07-30, 12:46
Medlem
Satt och spelade spel på datorn förut, helt plötsligt hänger sig allt och skärmen blev helt svart. Enda alternativet var att knappdöda datorn. Sen när jag skulle restarta datorn så kom den inte längre än svart bild med texten "No devices found" lr något sådant. Enda jag kommer in på är Bios (där jag kan boota) Men eftersom jag inte är kunnig inom detta vet jag inte vad som hänt, någon som haft problemet?
Citera
2011-07-30, 13:00
Medlem
TrashWars avatar
för det första så ska man inte använda sig av windows... vilket du troligtvis gör. låt mig sedan gissa att du kör en HP laptop. rätt eller fel? om jag har rätt i mina gissningar råder jag dig att omedelbart sluta upp med det. det innebär bara problem med virus samt fläktar som bränner sönder. har haft TRE laptopar där jag kört windows. aldrig mer. dyrt i längden. säger bara mac & linux. allt annat är skit.
Citera
2011-07-30, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CheezeCake
Satt och spelade spel på datorn förut, helt plötsligt hänger sig allt och skärmen blev helt svart. Enda alternativet var att knappdöda datorn. Sen när jag skulle restarta datorn så kom den inte längre än svart bild med texten "No devices found" lr något sådant. Enda jag kommer in på är Bios (där jag kan boota) Men eftersom jag inte är kunnig inom detta vet jag inte vad som hänt, någon som haft problemet?

berätta gärna vad det är för hårdvara och op osv du har

mvh
t
Citera
2011-07-30, 15:21
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrashWar
för det första så ska man inte använda sig av windows... vilket du troligtvis gör.

Lägg hellre något vettigt än detta. Har du inget att tillägga i tråden så låt bli hellre tråden än att lägga ner ren smörja.

//Mod
Citera
2011-07-30, 15:26
Medlem
kolla i bios om hårddisken hittas,ev ändra till failsafe om det finns
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in