• 1
  • 2
2004-11-10, 23:26
Bannlyst
Dessa ögonen, inte helt fel, vad tycker ni

bild
Citera
2004-11-10, 23:31
Bannlyst
Ett högst ordinärt fruntimmer...

// Roger P.
Citera
2004-11-10, 23:39
Medlem
pokers avatar
Skitnödig?
Citera
2004-11-10, 23:41
Medlem
Homo TempelRiddares avatar
usch... de var inte vakkra
Citera
2004-11-10, 23:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Homo TempelRiddare
usch... de var inte vakkra
Nja, ful var hon ju inte. Bara vanlig...

// Roger P.
Citera
2004-11-10, 23:48
Medlem
Boogaloos avatar
De är olika stora.
Citera
2004-11-10, 23:56
Medlem
Jag den enda här som tycker att hon ser otroligt korkad ut?!
Citera
2004-11-11, 00:35
Bannlyst
Ett par kåta ögon
Citera
2004-11-11, 01:06
Medlem
TomBombadills avatar
Hängiga utan lyster i blicken. Jag tänker på White Trash. Men är tråden inte lite felpostad?

Du kanske borde tagit med en annan frågeställning? Typ, vad betyder ögon för dig?

I mitt fall hade du fått svaret enormt mycket. Ögon är det allra första jag lägger märke till hos folk!
Citera
2004-11-11, 01:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomBombadill
Hängiga utan lyster i blicken. Jag tänker på White Trash. Men är tråden inte lite felpostad?

Du kanske borde tagit med en annan frågeställning? Typ, vad betyder ögon för dig?

I mitt fall hade du fått svaret enormt mycket. Ögon är det allra första jag lägger märke till hos folk!

vad har du för favoritögon? mina favoritögon sitter på dem som har ett fint och uppriktigt leende. vissa tjejer kan verkligen förvandlas från gråa små möss till gudinnor enbart genom att le (åh vilka minnen jag får nu, underbart) speciellt härligt är det att se ett par sorgsna lite vemodiga ögon skina upp, man anar att det finns ett lysande inre bakom dem. hellre det än ständigt fnissande och leende tjejer

Edit: ögonen på bilden var hemska. speglar av ett själlöst inre
Citera
2004-11-11, 01:45
Medlem
För lite skelögd för min smak.

Nä, men allvarligt talat så var det inget med den tjejen som tilltalar mig på något speciellt sätt. Å andra sidan, skulle jag vara förälskad i henne på grund av andra orsaker så skulle hon antagligen ha de vackraste ögonen i världen.
Citera
2004-11-11, 02:07
Medlem
TomBombadills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henkko
vad har du för favoritögon? mina favoritögon sitter på dem som har ett fint och uppriktigt leende. vissa tjejer kan verkligen förvandlas från gråa små möss till gudinnor enbart genom att le (åh vilka minnen jag får nu, underbart) speciellt härligt är det att se ett par sorgsna lite vemodiga ögon skina upp, man anar att det finns ett lysande inre bakom dem. hellre det än ständigt fnissande och leende tjejer

Edit: ögonen på bilden var hemska. speglar av ett själlöst inre

Dessa ögon tänder mig..

http://www.slutceleb.com/1/mila_jovo...ovovich_02.jpg

http://www.famousbabes.com/pics118/sophie/sophie002.jpg

http://img.actressarchives.com/cathe...182391_600.jpg

Gillar öppna ögon med uppriktighet i blicken. Inte smala eller runda ögon. Färgen är inte så viktig, även om jag inte gillar negerbruna ögon. Bruna är vackra, men man ska kunna urskilja pupillen. Sen är det som du säger att leendet gör väldigt mycket. Och uttrycket över lag.

Sen vet jag inte varför men jag tycker gråtande ögon är oerhört vackra.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in