2011-07-29, 02:35
Medlem
ACARSs avatar
Efter att ha legat konstigt i en soffa fick jag ont i nacken vilket försvann snabbt. Dock bestod en sak, varje gång jag vrider huvudet 90° åt höger kan jag både känna och höra ett klickande ljud. När jag sedan vrider tillbaks huvudet hör jag ett liknande ljud igen.

Har nu haft detta i 14 dagar och det har inte släppt någonting utan har funnits där hela tiden. Gör ej ont men det är störande och rätt obehaglligt. Försvinner det av sig självt och vad är det egentligen? Någon som varit med om något liknande?
Senast redigerad av ACARS 2011-07-29 kl. 02:36. Anledning: Mer info.
Citera
2011-07-29, 02:53
Medlem
Anycons avatar
Det är förmodligen bara brosk, jag har liknande problem med axeln.
Citera
2011-07-29, 03:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ACARS
Efter att ha legat konstigt i en soffa fick jag ont i nacken vilket försvann snabbt. Dock bestod en sak, varje gång jag vrider huvudet 90° åt höger kan jag både känna och höra ett klickande ljud. När jag sedan vrider tillbaks huvudet hör jag ett liknande ljud igen.

Har nu haft detta i 14 dagar och det har inte släppt någonting utan har funnits där hela tiden. Gör ej ont men det är störande och rätt obehaglligt. Försvinner det av sig självt och vad är det egentligen? Någon som varit med om något liknande?

Fick också samma grej för några månader sedan. Knakar o knakar o knakar.. gick till doktorn som sa att det inte var nå fara så de e chill
Citera
2011-07-29, 15:53
Medlem
AngelDusssts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ACARS

Inget farligt.. men kan alltid hjälpa att gå till en kiropraktor så kan de knäcka rätt dig igen
Citera
2011-07-29, 20:45
Medlem
ACARSs avatar
Tack och bock för svaren. Ville bara veta att det inte var farligt på något vis. Får se om det försvinner snart
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in