Citat:
Ursprungligen postat av
Slumbarn
Jag har inte pengar för heroin på ett bra tag, men är det värt att prova använda oxicontin? Jag hade tänkt att använda kanske drygt 30 - 50 mg. Jag använder vanligtvist upp ett gram heroin på 3 - 5 dagar. Har inte använt heroin på 4 dagar. Kommer inte kunna köpa på typ 2 - 3 dagar så det skulle det vara 6 - 7 dagar utan heroin. Tror ni att jag skulle känna något av 30 - 50mg oxicontin? Eller är det helt enkelt värdelöst att ens försöka.
Nu har jag aldrig använt heroin, jag tar mina värktabletter pga skada, men när man läser här på flashback får åtminstone jag intrycket att Oxycontin är betydligt dyrare än just heroin?
Reserverar mig för att jag kan ha fel som sagt..
30-50mg brukar (galet nog!) rekommenderas som ”startdos” här för dom som vill testa Oxy första gången.
Helt befängt enligt mig då jag blev totalt nipprig på bara 5mg första gången jag fick det, då hade jag dagligen ätit 400-600mg tramadol dagligen i flera år innan.
Så där kan jag inte råda dig till något tyvärr.
Men det finns ju även en tråd om Heroin här på flashback, kolla i den så hittar du kanske ditt svar där..?
Vill inte skriva ”Lycka till”, utan säger istället att jag hoppas att det löser sig för dig 🍀..