Citat:
Ursprungligen postat av
nicketsomgorenglad
Såg att du fått bra svar redan på skillanden om pillren. Blev det en lagom dos? Gillar atmosfären hör inne. Inte ofta någon är inne för att hata och skulle de ämdå göra det brukar jag tnka att det nog har det ganska tufft det kan vara dör skon klämmer för nösta dag kan samma skriva nåt helt underbart. Man riskerar att bli ´lite olynnig av opiater men nör man väl passerat en gräns (kommit för långt upp i tolerans brukar drogen ändå dosen vara ha calmat down den persoen och då går det ju mycket bättre.
Är inte expert på något vis men kan en del om oxy oralt .. Ibalnd krossar jag dem och ibland hela. HHela kan göra ett långt skönt rus mer i värsta fall att bara blir relaxed. Det jag tom vara önsvärt ibland. Oxy är en bra prdukt men det är sällan den ger kickar även om det råkar vara ett dåligt tillfälle för dig. Hoppas och tror på dig. mvh L
Oxy är mer rakare genereltt. Gör jobbet, smärta i mitt fall. En satdig dos till morgonkaffet. Har iofs bara lyckats bli skön av tram en gång och det var över 10 år sedan (1 st 50 mg tablett desuutom lol ) vid en knäskada. Testat tram två gånger efter det men får otrevlig huvudvärk men för er som kan ta vice versa så kan jag tänka mig trammen är mer som att ligga som på bomull men ska ha en jävulst AT. Kör på det du gillar och lår det inte bli en vaqrdaglig grej om det inte redan är det.
mvh
Skrev fel, menade såklart att 2x20mg var för hög dos för mig. 1x20mg blev helt okej faktiskt. Saknade dock den där varma känslan man får av tram. Men kanske ger det ett nytt försök i framtiden vem vet. Man blir lite sugen när man kollar på filmer där de noddar och har det gott.
Som sagt, jag har ingen smärta eller liknande utan kör kanske en gång varannan månad eller så. Tycker det är lagom, betydligt bättre än att dricka hejdlöst flera gånger i månaden.
Får man fråga lite om din smärta?