Flashback bygger pepparkakshus!
2009-06-23, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Influmsan
Efter att ha tagit OxyNorm och OxyContin dagligen i över 1½ år så kan jag beräta att det är inte lika kul och mysigt som det låter.

Jag känner inte av Oxycontin heller, det beror med största sannolikhet på att jag käkar så mycket tramadol. :/
Citera
2009-06-24, 02:18
Medlem
Dikes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sricken
Jag känner inte av Oxycontin heller, det beror med största sannolikhet på att jag käkar så mycket tramadol. :/

Fattar inte hur man kan förvänta sig att få bra effekt på oxy när man redan käkar en annan opiat. Korstolerans säger jag bara.
Citera
2009-06-24, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dike
Fattar inte hur man kan förvänta sig att få bra effekt på oxy när man redan käkar en annan opiat. Korstolerans säger jag bara.

Tramadol är för det första ingen opiat... För det andra så visst jag inte att de var korstollerans, men jag fick det förklarat för mig på förra sidan.
Citera
2009-06-24, 19:57
Medlem
Rille_Rulls avatar
Jag har också (miss)brukat oxy i ungefär 1½, och tänt av rätt så många gånger också under tiden. och jag personligen ser inga lessamheter me oxy...

Citat:
Ursprungligen postat av Influmsan
Efter att ha tagit OxyNorm och OxyContin dagligen i över 1½ år så kan jag beräta att det är inte lika kul och mysigt som det låter.
Citera
2009-06-24, 20:20
Bannlyst
Jag har nu letat efter oxykranar men det e ju omöjligt, benzokranar får man ju på ett nafs men opiat och oxy är det torrt , är avundsjuk på er alla BAH. Nu beter jag mig barnsligt haha. Måste verkligen skaffa bättre drogvänner som har kontakter.

MVH
Citera
2009-06-24, 23:34
Medlem
sventumbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exogen
Jag har nu letat efter oxykranar men det e ju omöjligt, benzokranar får man ju på ett nafs men opiat och oxy är det torrt , är avundsjuk på er alla BAH. Nu beter jag mig barnsligt haha. Måste verkligen skaffa bättre drogvänner som har kontakter.

MVH

+1

Skumt det där; är det nånting man ALLTID erbjuds så är det den där djävla benzon men opiater och numera till och med weed (för mig) är tamigfan omöjligt att scora. Jag minns den dagen då oxy bara var ett samtal bort med ett vått öga.
Citera
2009-06-25, 01:42
Medlem
RallyRallys avatar
Tog två stycken 5mg'are nasalt idag... Efter 20-30 började jag svettas som en apa, satt i bara t-shirt,byxor och skor när det var ~15 grader ute och ingen sol. Blev lite yr men det gick över efter 15 min.

Varför blev det så? Kan min kropp ha reagerat så hårt när den tog upp nått ämne som den inte är van vid eller nått?
Citera
2009-06-25, 03:38
Medlem
sventumbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RallyRally
Tog två stycken 5mg'are nasalt idag... Efter 20-30 började jag svettas som en apa, satt i bara t-shirt,byxor och skor när det var ~15 grader ute och ingen sol. Blev lite yr men det gick över efter 15 min.

Varför blev det så? Kan min kropp ha reagerat så hårt när den tog upp nått ämne som den inte är van vid eller nått?

Låter jättekonstigt på den dosen. Är du helt ovan vid opiater/opioider? Jag kan reagera så på 30-40 mg om jag röker en djävla massa (tobak såväl som weed) samtidigt som man är påverkad... rökte du eller tog nånting annat samtidigt?
Citera
2009-06-25, 17:07
Oxynorm i Danmark

Jag har gått til min fastlege i norge och frågat efter oxynorm el något starkare en tradolan. Fikk en utskjællning utan dess like.. Til saken hør att jag er murare med diskusprolaps. Så jag har ont i ryggen och problem att arbeta. Men så gikk jag till min danska fastlækare. Fikk bara 28 st 5 mg i børjan, men så klaga jag på att de tog fort slut och att jag inte ville ta hans tid før att få recept. Så nu får jag 98st i slængen. Men jag sæljer inte, ville bara si att danska lækare er mycket lættare att ha med att gøra æn svenska och norska. Men det her med rus vet jag inte. Syns bara jag blir illamående och tycker inte alls att de er bra. Skit tabletter men bra mot ont. Och så er de bara hælften så dyra på apoteket i danmark æn dyra norge
Citera
2009-06-26, 03:00
Medlem
RallyRallys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sventumba
Låter jättekonstigt på den dosen. Är du helt ovan vid opiater/opioider? Jag kan reagera så på 30-40 mg om jag röker en djävla massa (tobak såväl som weed) samtidigt som man är påverkad... rökte du eller tog nånting annat samtidigt?

Nepp inget annat...

Hur länge sitter det i pisset?
Citera
2009-06-26, 03:25
Medlem
Ozneks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RallyRally
Nepp inget annat...

Hur länge sitter det i pisset?

3-4 dagar...
Citera
2009-06-26, 15:34
Medlem
AntiAliass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exogen

MVH

Bor du i en normalstor stad så måste du ju åtminstonde kunna skaffa heroin ganska lätt, och H är ju lika skönt som oxy tycker iaf jag!

Men frågan är om man egentligen bör vilja ha kontakter för tunga opiater..finns nog ingenting annat som har förstört så många liv (inkl mitt )
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in