2013-10-25, 22:52
Bannlyst
Gick till en läkare idag och bad om att få tillbaka mina oxy.
Ok sa han jag skriver ut här så du klarar dig

Gick till apoteket och han hade skrivit ut 5st paket 5mg snabbverkande och 80mg 2st paket 98st i varje.

Är det lite? Jag fick 20mg innan ett paket i månaden så jag gick där ifrån helt skakig och undrade om detta var lagligt men dom sa inget på apoteket.
Citera
2013-10-27, 16:26
Medlem
mussehahas avatar
Då var det gjort. Min snortoskuld är nu tagen! Fick utskrivet oxycontin i somras och hade lite över. Därför såg jag möjligheten att testa snorta de. 10mg blev det upp i snoken för sisådär 10 min sedan, och börjar redan bli mysig
Citera
2013-10-29, 15:36
Medlem
PeterDolvings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mussehaha
Då var det gjort. Min snortoskuld är nu tagen! Fick utskrivet oxycontin i somras och hade lite över. Därför såg jag möjligheten att testa snorta de. 10mg blev det upp i snoken för sisådär 10 min sedan, och börjar redan bli mysig

10 mg för att bli mysig. Det vore nice om det höll sig på den nivån
Citera
2013-11-01, 11:43
Medlem
Hallå, har köpt 2st 30mg oxycontin av en polare, de är små tabletter som är ljusblåa och det står 30 på ena sidan sen står det inte mer..och de är ingen skåra eller något sånt. Är detta ens oxycontin? Han ska ha fått dem av en polare i köpenhamn. Alltså dem är väldigt små platta på sidorna och typ formade lite runda..så de är inte platta, tacksam för svar!
Citera
2013-11-01, 15:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gunners007
Hallå, har köpt 2st 30mg oxycontin av en polare, de är små tabletter som är ljusblåa och det står 30 på ena sidan sen står det inte mer..och de är ingen skåra eller något sånt. Är detta ens oxycontin? Han ska ha fått dem av en polare i köpenhamn. Alltså dem är väldigt små platta på sidorna och typ formade lite runda..så de är inte platta, tacksam för svar!

Låter som 5mg:are... De är ljusblå. Annars continet runda med skåra, och det står "OC" på ena sidan, och "10" på andra om det är 10mg:are.

Men jag vet att det finns 30mg:are i USA och Asien, men om du var blå vet jag inte.
Citera
2013-11-01, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gunners007

http://b2bimg.bridgat.com/files/30_Pills_Oxycontin_80mg_Blister_pack_4.jpg
Så här ser de svenska ut, OC står det på nedre bilden om det syns otydligt. Så om du verkligen har fått tag på oxy så är det från ett annat land.
Citera
2013-11-01, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buddah.Junior
http://b2bimg.bridgat.com/files/30_Pills_Oxycontin_80mg_Blister_pack_4.jpg
Så här ser de svenska ut, OC står det på nedre bilden om det syns otydligt. Så om du verkligen har fått tag på oxy så är det från ett annat land.
Jo jag vet, de måste vara utländska om det nu ens är oxy, står bara 30 på ena sidan och ingenting på andra sidan.. Man blir lite tveksam om han lurat en eller ej. Ingen här som vet vad det annars kan vara? Som sagt ljusblåa, ingen skåra, står 30 på ena sidan och inget på den andra, väldigt små, och lite runda..inte platta. Men på själva kanterna är de platta runt om men på "toppen" och "botten" är de "rundformade"
Citera
2013-11-01, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sandiego83
Låter som 5mg:are... De är ljusblå. Annars continet runda med skåra, och det står "OC" på ena sidan, och "10" på andra om det är 10mg:are.

Men jag vet att det finns 30mg:are i USA och Asien, men om du var blå vet jag inte.
Okej men som sagt så står de 30 på ena sidan och ingenting alls på den andra och där är ingen skåra så det är ju knappast en 5a...och den är heller inte svensk för det finns inte svenska 30mg..
Citera
2013-11-02, 10:49
Medlem
creepyones avatar
har en fråga gällande angående 10 milligramare den gamla formulan OC´s altså.

Väntar nämligen på ett par av dessa och jag tänkte höra hur det är med att "skölja" "skrapa" bort skalet på dom i praktiken känns det ju smidigare med alla dom andra färgerna då man ser det vita framträda typ som dom gröna 80:isarna tänkte så man inte råkar skrapa bort nått gottigt bara för att man inte märker när "skalet" är borta

För 10 mg är väl vita har jag för mig? nån som har erfarenhet av att "skala" 10:isar
Citera
2013-11-02, 13:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av creepyone
har en fråga gällande angående 10 milligramare den gamla formulan OC´s altså.

Väntar nämligen på ett par av dessa och jag tänkte höra hur det är med att "skölja" "skrapa" bort skalet på dom i praktiken känns det ju smidigare med alla dom andra färgerna då man ser det vita framträda typ som dom gröna 80:isarna tänkte så man inte råkar skrapa bort nått gottigt bara för att man inte märker när "skalet" är borta

För 10 mg är väl vita har jag för mig? nån som har erfarenhet av att "skala" 10:isar

Ja, skalet kan du rubba bort försiktigt med en fuktig handduk. Du känner när "det hala" är borta.
Citera
2013-11-03, 05:52
Medlem
Tetroxs avatar
Hur kommer det sig att jag presterar bättre i studierna då jag gått på denna medicin jämfört vad jag gjort tidigare?
Alltid varit sämst i skolan. Fick denna medicin utskriven för att jag genomgått en omfattande operation. Nu 4 månader senare är jag helt plötsligt en elev som presterar på en helt annan nivå.
Känner att jag mycket lättare kan koncentrera mig när jag är påverkad. Det är inte lika stort kaos i huvudet. All ångest försvinner osv. Det man läser blir plötsligt intressant.
Någon annan som upplever detta?
Jag har för bövelen gått från E - A i snitt.
Synd att man inte kan fortsätta.
Citera
2013-11-03, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tetrox
Hur kommer det sig att jag presterar bättre i studierna då jag gått på denna medicin jämfört vad jag gjort tidigare?
Alltid varit sämst i skolan. Fick denna medicin utskriven för att jag genomgått en omfattande operation. Nu 4 månader senare är jag helt plötsligt en elev som presterar på en helt annan nivå.
Känner att jag mycket lättare kan koncentrera mig när jag är påverkad. Det är inte lika stort kaos i huvudet. All ångest försvinner osv. Det man läser blir plötsligt intressant.
Någon annan som upplever detta?
Jag har för bövelen gått från E - A i snitt.
Synd att man inte kan fortsätta.
Agree när jag tar sub är det likadant
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in