Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-09-28, 20:03
Medlem
furis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deTremouillac
Haha, 1 mL är det jag har. Löste skiten i 1 mL - känns intuitivt som det borde räcka för att lösa 10 mg oxy, får väl testa att göra ytterliggare en lösning bara ifall att.

1 + 1/4 10 mg... Råkade naffsa lite mycket igår.
18 mg nasalt gjorde mig helnöjd, så hoppas 12 bakvägen blir lika bra.

SALUT OXYMOORONBROTHER

Får väl hoppas att du känner något då, 1 metera är ju inga problem alls, röven är ruskigt bra att knarka med haha

80mg OxyNorm har jag tagit nu, och jag är... Gissa vaad...

Bäääng
Citera
2010-09-28, 20:11
Medlem
furis avatar
Nu ännu en gång säger jag detta. JAG SÄLJER INTE NÅGRA OXYCONTIN! Så sluta fråga. Har inte så stor tillgång till det att jag kan försörja halva flashback med Oxy..
Citera
2010-09-28, 23:05
Medlem
Lischos avatar
Oxycontin kliar fint även fast man har lite sub kvar i kroppen. Mycket svårt att få tag på har jag märkt.
Citera
2010-09-28, 23:14
Medlem
Muffincakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lischo
Oxycontin kliar fint även fast man har lite sub kvar i kroppen. Mycket svårt att få tag på har jag märkt.

Inte det lättaste precis men det går, ibland Inte ofta alls hah...
Citera
2010-09-29, 02:15
Medlem
lowerCases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MedicatedPete
Men ow! Är så jävla sugen på att testa denna enorma drog. Får väl ta en sväng förbi plattan, usch, sitter dom på Oxy där nere? Chansen är fan inte stor.

Jag skulle nog inte leta oxy på plattan. Mest heroin och sub. Har jag hört

Citat:
Nu ännu en gång säger jag detta. JAG SÄLJER INTE NÅGRA OXYCONTIN! Så sluta fråga. Har inte så stor tillgång till det att jag kan försörja halva flashback med Oxy..

Hahaha, förstår att du får många förfrågningar. Det är en jävla efterfrågan på dessa!
Citera
2010-10-02, 16:35
Medlem
furis avatar
Nu mår furi som en kung igen! På endast 60mg OxyContin, faan va gott att toleransen har försvunnit en del

Nu har man 2 st 80mgs och 2 G pollem, blir en riktigt mysig lördag!
Citera
2010-10-02, 16:47
Medlem
Muffincakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av furi
Nu mår furi som en kung igen! På endast 60mg OxyContin, faan va gott att toleransen har försvunnit en del

Nu har man 2 st 80mgs och 2 G pollem, blir en riktigt mysig lördag!

Jag instämmer ! Har hållt upp sen i måndags så ikväll blir det nog en 50mg, har också pollem fast en 4a Ha en trevlig kväll furi, det vet jag att jag kommer att ha i alla fall

edit: 400 inlägg
Citera
2010-10-02, 17:53
Medlem
Klangspiels avatar
mmmm, drog nyss upp 60 mg med ett donken sugrör (y)

edit: 1 inlägg
Citera
2010-10-02, 18:05
Medlem
Muffincakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klangspiel
mmmm, drog nyss upp 60 mg med ett donken sugrör (y)

edit: 1 inlägg

Haha, jag har inget sugrör kom jag på. Kan du rekommendera något annat man kan använda? Börjar bli dags och äta/snorta snart. Har bara 1000 kronors sedlar dom är lite väl stora, där låg en rikskupong såg jag nu
Citera
2010-10-02, 18:13
Medlem
Yohomies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muffincake
Haha, jag har inget sugrör kom jag på. Kan du rekommendera något annat man kan använda? Börjar bli dags och äta/snorta snart. Har bara 1000 kronors sedlar dom är lite väl stora, där låg en rikskupong såg jag nu

Äsch klipp ett litet papper och gör ett rör av det bara
Citera
2010-10-02, 19:18
Medlem
Klangspiels avatar
/\

brukar printa ut någon schön bild jag gillart och sedan rullat. tycker om hur den sedan viker ut sig lite halvt där bland puderresterna och vertygen
Citera
2010-10-02, 19:25
Medlem
HentaiMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yohomie
Äsch klipp ett litet papper och gör ett rör av det bara

Japp.

Jag gjorde ett rör av papper, sedan tejpade jag runt hela. Använt det röret alla gånger sedan dess.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in