2011-07-28, 23:34
Medlem
Det jag huvudsakligen använder min telefon till (eller tror att jag kommer att använda den till, det blir min första smartphone jag kommer att köpa i sep) är:

- Messa
- Ringa
- Surfa (gissar att mitt internetanvändande kommer öka markant med en smartphone)
- Blogga (om det är tillräckligt smidigt, med min W995 är det rätt osmidigt)
- Fota/filma (vill ha en bra kamera)

Vad skulle ni rekommendera utifrån nämnda?
Citera
2011-07-28, 23:48
Medlem
Nokia N8 har ju en 12,1MP-kamera. Farsan min har en sådan och det blir riktigt bra bilder. Har pillat på den och tycker att den är rätt okej. Själv beställde jag en Samsung Galaxy S2 från Tele2 den 2 juli, och har inte fått den än, och de är förbannat dåliga på att ge information. Men den har ju stor skärm (4,3"), så det är ju bekvämare att surfa med större skärm. Vad jag har hört så blir det bra bilder med den också.
Citera
2011-07-28, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av userID
Det jag huvudsakligen använder min telefon till (eller tror att jag kommer att använda den till, det blir min första smartphone jag kommer att köpa i sep) är:

- Messa
- Ringa
- Surfa (gissar att mitt internetanvändande kommer öka markant med en smartphone)
- Blogga (om det är tillräckligt smidigt, med min W995 är det rätt osmidigt)
- Fota/filma (vill ha en bra kamera)

Vad skulle ni rekommendera utifrån nämnda?

Vilken smartphone som helst över 3000:-. Om du vill har fysiska knappar att skriva med så finns ju HTC Desire Z.

Edit: HTC Incredible S har en bra kamera enligt mig.
Senast redigerad av Fittluderrrr-byFW 2011-07-29 kl. 00:01.
Citera
2011-07-28, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fittluderrrr-byFW
Vilken smartphone som helst över 3000:-. Om du vill han fysiska knappar att skriva med så finns ju HTC Desire Z.

Ja, och här kommer en annan fråga, som jag tänkt ta i en ny tråd. Hur är de telefonerna som har tangentbord som Desire Z:an? Det är ju den, Nokia E7 och en SE, som jag inte minns namnet på (vill inte ha SE i alla fall).

Men som sagt, det var tänkt som en ny tråd, så jag gör det till en sådan...
Citera
2011-07-29, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av userID
Ja, och här kommer en annan fråga, som jag tänkt ta i en ny tråd. Hur är de telefonerna som har tangentbord som Desire Z:an? Det är ju den, Nokia E7 och en SE, som jag inte minns namnet på (vill inte ha SE i alla fall).

Men som sagt, det var tänkt som en ny tråd, så jag gör det till en sådan...

Ja, tyvärr är det väldigt dåligt med smartphones som har fysiska tangentbord. Alternativet är ju egentligen att köpa en telefon med stor skärm så att risken för att missa "tangenterna" minskar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in