2011-07-28, 23:23
Medlem
Falconbacks avatar
I mitt dagliga användande använder jag knappt telefonen alls, sms'ade en del förut men inte nu längre.. Kanske händer dock. Men däremot så dras jag till tanken att köpa en bärbar dator bara för att kunna surfa och sånt på andra ställen i huset, men då är det ju nästan mer värt att köpa en telefon.

Dessutom blev jag förbannat sugen på att skaffa en ny telefon när systern tecknade abbonemang och fick en Xperia Neo...

Är Nokia E7 bra för surf? Eller N900 (antingen begagnad eller Eshop om jag lyckas, svårt att finna den nuförtiden)? Eller... N8?

Är lite av en Nokia fantast av mig om jag får välja vilken telefon som helst, så jag föredrar att inte köpa Android (dessutom så med android är det ju så att en telefon är hajp och bra i en månad när ny version kommer ut, sedan kommer ny version = femtioelva nya telefoner som slår dom gamla på näsan med sina nya specs!)

Eller har ni några andra tips?
Citera
2011-07-28, 23:30
Medlem
Nokia kommer med en ny tfn i början av sep; N9. Den kommer att ha ett helt nytt operativsystem; Meegoo.

Jag skrev just ett inlägg om nämnda telefon, där jag bad om åsikter och tankar kring den. En tråd för dig att följa, kanske?

Jag har aldrig haft Nokia, men är väldigt nyfiken på N9an, efter att ha läst om den och kikat på YouTube.
Citera
2011-07-28, 23:31
Medlem
sungads avatar
Gillade inte heller Android tills jag köpte Samsung Galaxy S II. Skit bra mobil. Passar bra för surf (stöder Flash)
Citera
2011-07-28, 23:35
Medlem
Upplys en novis... Vad innebär det att den stödjer Flash? Vad gör det för skillnad mot en tfn som inte gör det?
Citera
2011-07-29, 02:01
Medlem
sungads avatar
du kan t.ex öppna webbsidor som är gjorda i flash. Som t.ex http://gt3creative.com/
http://2advanced.com/#/home.
Citera
2011-07-29, 16:04
Medlem
Falconbacks avatar
Bumop
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem