Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-07-28, 19:54
Bannlyst
Ja vafan är de här jag nyss fick..? Jag förväntate mig inte sådana här PM på just Flashback..

NICE TO MEET YOU

--------------------------------------------------------------------------------

Trevligt att träffas
Hej,
Vän fartyget inte bara på grund av känslor eller vad vi har men på grund av förståelse, Shari ng och omsorg. vänskap tror inte avstånd, ålder eller färg. vänskap är inte bara spelar eller chattar med varandra. men vänskap höra varandras röst från hjärtat. En vän är en gåva från Gud. någon som bryr sig lika mycket som jag gör. Jag har läst din profil och jag blev intresserad av dig och jag kommer att vilja veta dig mer, jag saknar
lisababy vill jag vara din vän
maila på (lisababy77@yahoo.com) då skall jag skicka dig min bild och även berätta mer om mig.
hoppas att du hör av dig snarast.
snälla svara till mig genom denna min e-postadress [lisababy77@yahoo.co m]

Tack
LISAB en av,
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ,,,,
Hello,
Friend ship is not only because of feelings or what we have but because of understanding,shari ng and caring. friendship does not think distance,age or even color. friendship is not just playing or chatting with each other. but friendship is hearing each others voice from the heart. A friend is a gift from God. someone who will cares as much as i do. i have read your profile and i became interested in you and i will like to know you more, i am miss
lisababy , i want to be your friend
please mail on (lisababy77@yahoo.com) then i will send you my picture and as well tell you more about me.
hope to hear from you soonest.
please respond to me through this my Email address [ lisababy77@yahoo.co m]

Thanks
lisab a by,

Är det någon annan som fått det? Vafan är syftet?
Citera
2011-07-28, 19:58
Bannlyst
Säkert bara nån som skojar? Det är ju samma skitmejl man får i övrigt, hur ofta som helst.
Citera
2011-07-28, 20:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av limas
Säkert bara nån som skojar? Det är ju samma skitmejl man får i övrigt, hur ofta som helst.
Jomen de känns bara lite märkligt att man får det på Flashback, fast egentligen varför skulle Flashback vara skonad.
Aja, jag blev bara lite förvånad då sånt brukar gå direkt i mailen oftast
Citera
2011-07-28, 20:20
Medlem
Bluebeast72s avatar
Samma här, spam mejl o vill att moddsen gör ngt nu!

NICE TO MEET YOU
Trevligt att träffas
Hej,
Vän fartyget inte bara på grund av känslor eller vad vi har men på grund av förståelse, Shari ng och omsorg. vänskap tror inte avstånd, ålder eller färg. vänskap är inte bara spelar eller chattar med varandra. men vänskap höra varandras röst från hjärtat. En vän är en gåva från Gud. någon som bryr sig lika mycket som jag gör. Jag har läst din profil och jag blev intresserad av dig och jag kommer att vilja veta dig mer, jag saknar
lisababy vill jag vara din vän
maila på (lisababy77@yahoo.com) då skall jag skicka dig min bild och även berätta mer om mig.
hoppas att du hör av dig snarast.
snälla svara till mig genom denna min e-postadress [lisababy77@yahoo.co m]

Tack
LISAB en av,
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ,,,,
Hello,
Friend ship is not only because of feelings or what we have but because of understanding,shari ng and caring. friendship does not think distance,age or even color. friendship is not just playing or chatting with each other. but friendship is hearing each others voice from the heart. A friend is a gift from God. someone who will cares as much as i do. i have read your profile and i became interested in you and i will like to know you more, i am miss
lisababy , i want to be your friend
please mail on (lisababy77@yahoo.com) then i will send you my picture and as well tell you more about me.
hope to hear from you soonest.
please respond to me through this my Email address [ lisababy77@yahoo.co m]

Thanks
lisab a by,
Citera
2011-07-28, 20:29
Medlem
pyro860s avatar
Fått samma skit 19:27. Uppenbarligen spam.

Gör nåt åt det mods är ni snälla
Senast redigerad av pyro860 2011-07-28 kl. 20:46.
Citera
2011-07-28, 20:39
Medlem
soulreapers avatar
Pma en moderator ni litar på så att denna kan gå in och kolla i eran inkorg vilken användare det kommer ifrån och verifiera regelbrottet.
Citera
2011-07-28, 21:23
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av soulreaper
Pma en moderator ni litar på så att denna kan gå in och kolla i eran inkorg vilken användare det kommer ifrån och verifiera regelbrottet.

Eller så ber ni en medlem ni litar på att vidarebefordra PMet.

Fick det jag med och skickade det vidare till en moderator. Förstå mig rätt, men att skribenterna i den här tråden ska ha buntat sig samman för att få en nyregistrerad nollpostare utkickad känns ganska konspiratoriskt.

Själv känner jag ingen vidare lust att lämna ut lösenordet. Så viktigt är det inte. Jag lär ju inte få samma skit igen från samma medlem.
Citera
2011-07-28, 21:26
Medlem
soulreapers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Eller så ber ni en medlem ni litar på att vidarebefordra PMet.

Fick det jag med och skickade det vidare till en moderator. Förstå mig rätt, men att skribenterna i den här tråden ska ha buntat sig samman för att få en nyregistrerad nollpostare utkickad känns ganska konspiratoriskt.

Själv känner jag ingen vidare lust att lämna ut lösenordet. Så viktigt är det inte. Jag lär ju inte få samma skit igen från samma medlem.
Visst i det här fallet så bör det inte vara något problem, men i de flesta fall kräver vi att en moderator/admin ska få bekräfta genom en titt i inkorgen. Ett pm är väldigt enkelt att redigera vid vidarebefodring. Om man lämnar ut sitt lösenord till en mod så är det rekommenderat att antingen först byta till ett tillfälligt lösenord eller direkt efter verifiering byta till ett nytt lösenord.
Citera
2011-07-28, 22:28
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av soulreaper
Visst i det här fallet så bör det inte vara något problem, men i de flesta fall kräver vi att en moderator/admin ska få bekräfta genom en titt i inkorgen. Ett pm är väldigt enkelt att redigera vid vidarebefodring. Om man lämnar ut sitt lösenord till en mod så är det rekommenderat att antingen först byta till ett tillfälligt lösenord eller direkt efter verifiering byta till ett nytt lösenord.

Ja, jag pratade just om det här fallet.
Citera
2011-07-29, 01:17
Medlem
Fick samma PM, gillar översättningen. Vän fartyget.

Men man ska inte skicka nakenbilder på sig själv till henne då?
Citera
2011-07-29, 01:46
Medlem
enjoipandas avatar
hahaha fick samma

Thanks
lisab a by,
Citera
2011-07-29, 09:18
Medlem
ChristianXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
Fått samma skit 19:27. Uppenbarligen spam.

Gör nåt åt det mods är ni snälla
Det är ju en fördel om vi får veta vem som skickat det...

Vidarebefordra det till nån mod som då kan titta på det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in