2011-07-28, 12:15
Medlem
Ja, precis som topic säger så har jag börjat få upp såna meddelanden när jag startar vissa program. Tex så fort jag loggar in på msn så kommer rutan upp efter någon sekund, likadant med spotify. Hände helt plötsligt för någon dag sedan.

Vad kan felet vara? Har provat att installera om programmen utan lyckat resultat..

edit: Är en sån där ruta där man kan välja att skicka felrapport. Inte så haj på datorer, men hoppas ni förstår.
Citera
2011-07-28, 12:20
Medlem
Jarans avatar
Det är nog så att du hetsar för mycket och inte låter programmet vänta, du klickar väl säkert på rutan 100 gånger för att ingenting händer. Annars så klarar inte datorn av msn.
Citera
2011-07-28, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaran
Det är nog så att du hetsar för mycket och inte låter programmet vänta, du klickar väl säkert på rutan 100 gånger för att ingenting händer. Annars så klarar inte datorn av msn.
Nej, jag hetsar inte. Idag tex startade jag datorn när jag vaknade, kom tillbaka 10-15 minuter senare och testade logga in, samma problem. Datorns hårdvara har absolut inga problem att köra msn, har gjort i flera år på den.

Blev som sagt så här helt plötsligt för några dagar sedan.
Citera
2011-07-28, 14:12
Medlem
Du kan ju alltid prova att installera om/reparera gemensamma runtimes som .net, c++ etc
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in