Hej flashback jag är inte säker på att jag postar i rätt forums del men jag gör ett försök!
Jag har en hp pavilion slimline s3622sc som jag har haft sedan ungefär 2 år tillbaka. Efter att den började strula lite (pga diverse orsaker som händer med ålder) bestämde jag mig för att blåsa den helt och istället installera XP istället för Vista som den kom från HP med.
Nu efter rebooten har jag fått ett problem då datorn inte får kontakt med nätverkskortet och jag kringgår det just nu genom att använda en dongel. Det är däremot (som dom flesta som har testat vet) inte att rekommendera om man vill spela något online utan att vilja dunka sitt huvud i väggen...
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/d...roduct=3813859
Det där är en länk till produktspecifikationerna för datorn och jag har laddat ner alla driv rutiner som jag kan till grafik kort och även kört nvidias scan för moderkorts drivrutiner. När jag sökt runt lite efter info så har jag märkt att dels är dom flesta trådar över 2 år gamla och även att det verkar vara något med att asus gjorde något speciellt för HP och därefter inte har gjort något stöd till moderkortet i XP. Kan det stämma?
Hur som helst så hoppas jag att någon kan hjälpa mig och jag vore evigt tacksam!