2011-07-27, 19:28
Medlem
Har Adobe photoshop CS5 installerat på min dator, laddade ner den från TPB för ett tag sen. Men eftersom skiten tar upp 2,53 gb av utrymmet så vill jag ta bort det nu.

Fanns nått som hette Adobe bridge CS5 som hörde ihop med photoshopen men den slängde jag i papperskorgen och jag tror jag glömde avinstallera innan. Hursomhelst så nu när jag vill avinstallera Adobe photoshop CS5 och trycker på avinstallera så kommer följande text:
"Stäng samtliga följande program om du vill fortsätta:"
- Adobe bridge CS5.

Men jag har ju för bövelen inte programmet uppe! Jag har ju slängt skiten i papperskorgen för länge sen. Så hur sjutton jag göra?
Citera
2011-07-27, 19:40
Medlem
WorldTradeCenters avatar
när du ska avinstalerar och du får detta meddelanden så använd ctrl + alt +delete och avsluta alla processer om du avinstalerar via kontrollpanelen .
Citera
2011-07-27, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WorldTradeCenter
när du ska avinstalerar och du får detta meddelanden så använd ctrl + alt +delete och avsluta alla processer om du avinstalerar via kontrollpanelen .

Tack! Men det löste sig. Klickade på "visa dolda ikoner" i hörnet och såg att skiten gömde sig där. När jag stängde ner Adobe bridge så gick det att avinstallera. Men tack för hjälpen ändå
Citera
2011-07-27, 19:52
Medlem
WorldTradeCenters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av loveradio
Tack! Men det löste sig. Klickade på "visa dolda ikoner" i hörnet och såg att skiten gömde sig där. När jag stängde ner Adobe bridge så gick det att avinstallera. Men tack för hjälpen ändå
Jag använder Revo unsinstaller jämnt när jag avinstalerar något,men bra att det ordnade sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in