2011-07-27, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av imNOTwell
Ok. Bra fråga varför jag låg med henne. Jag var kåt. Men det var inte värt det i efterhand...
Hon hade också haft sex med en snubbe nyligen sa hon och att det svidit lite i hennes underliv. Men att killen hon haft sex med sa att han inte hade några sjukdommar.

Bra att jag hade kondom da. Men om hon har nått fel och så kanske hon borde uppsöka en gynekolog.
Såg ut som hon hade en klump av sperma vid fittan...
Men det var väl hennes flytningar.

Nä, jag känner mig äcklig. Last time. Och nej, det var inget sånt med att det var nån som knullat henne innan mig.
Tack. Men jag var kåt och dum. Men detta var sista gången nu med denna tjej.

Jag vill bli kär och hitta nån jag gillar. Sex utan känslor suger hårt och om man inte passar ihop med denna pga hon inte mår bra i skallen.
Nu ska jag försöka glömma detta och huvudsaken är att det inte skulle bli en graviditet. Men det kommer inte hända.

Nae fy fan du gör så jag mår illa! en brud du inte ens tänder på berättar att hon nyligen haft oskyddat sex med en snubbe och sen talar hon om för dig att det svider i underlivet på henne & du väljer trots den informationen att sätta på henne??? Vad fan är det för fel på dig? Jag tror snarare att du ts inte kan få ligg på annat håll och måste därför utsätta dig för dessa vidriga slynor för att få något enstaka knull i ditt lilla patetiska sexlösa liv!
Citera
2011-07-27, 19:06
Medlem
miss-darknesss avatar
Tjejer kan ha flytningar som är vita, genomskinliga eller bruna. Det beror på vilken tid i månaden hon är.
Hon kanske hade haft sex med någon innan dig.
Vet du inte om du kom? Hur gammal är du? 10 år?
Gillar du henne inte och hon luktade dåligt också? Hmm..du kanske borde hålla dig till en runk.
Du borde nog närvara vid sexualundervisningen i din skola någon gång lille pojk.
Citera
2011-07-27, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thecookie85
Nae fy fan du gör så jag mår illa! en brud du inte ens tänder på berättar att hon nyligen haft oskyddat sex med en snubbe och sen talar hon om för dig att det svider i underlivet på henne & du väljer trots den informationen att sätta på henne??? Vad fan är det för fel på dig? Jag tror snarare att du ts inte kan få ligg på annat håll och måste därför utsätta dig för dessa vidriga slynor för att få något enstaka knull i ditt lilla patetiska sexlösa liv!

Nej, men jag fick reda på det efteråt...
Och hon är ingen tjej som haft sex med många killar. Men hon hade haft det med en på ett behandlingshem.
Och den snubben lär inte ha sjukdomar.

Jag kan få ligg på annat håll och har fått. Men nu är det extrema förhållanden...
Jag skulle inte kalla henne för slyna. Jag ser inte tjejer som slynor.
Men jag gillar inte riktigt dennes personlighet. Så jag ångrar vad jag gjort.
Sluta sparka på en som ligger. Och denna tråd kan låsas nu eller så...
Men du är patetisk som kallar nån för vidrig slyna. Nån du inte vet nånting om.

Men hon är kåt av sig och det är hon som vart på mig. Jag har bara råkat falla med och inte sagt nej. har sagt nej, men nu vart det som det vart.

Du vet inte nått om hur bra sex jag haft i mitt liv annars. Jag har haft det mest underbaraste sexet man kan ha. Men det var ett tag sen nu
Citera
2011-07-27, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av miss-darkness
Tjejer kan ha flytningar som är vita, genomskinliga eller bruna. Det beror på vilken tid i månaden hon är.
Hon kanske hade haft sex med någon innan dig.
Vet du inte om du kom? Hur gammal är du? 10 år?
Gillar du henne inte och hon luktade dåligt också? Hmm..du kanske borde hålla dig till en runk.
Du borde nog närvara vid sexualundervisningen i din skola någon gång lille pojk.

jaja, jag vet. Jag känner mig billig. Alltså, hon luktar väl gott. Men nu menar jag huden...
Vissa tjejer luktar mycket godare. Ursäkta om denna tråd låter nedlåtande för tjejer. Inte min mening.

Men vissa doftar godare om jag tänker tillbaks. Och smakar godare om man kysser.

Jag kom inte. Men jag vart osäker pga det var kletigt...
Plus att jag är lost. Man kan säga att jag knappt sovit på en vecka. Jävligt dåligt iallafall. Och är i dåligt skick.

Jag ska lätt hålla mig till runk. Jag vet endel om sex. Men jag hade glömt bort om flytningar, och detta är första gången jag sett flytningar. Denna tråd kan låsas.
Citera
2011-07-27, 19:17
Medlem
haha är du så jävla känslig för flytningar så kanske du borde undvika vaginor helt

Flytningar är ju normalt hur äckligt det än låter.
Citera
2011-07-27, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Runningscared
haha är du så jävla känslig för flytningar så kanske du borde undvika vaginor helt

Flytningar är ju normalt hur äckligt det än låter.

hehe. Ja, men från och med nu ska jag inte ha sex med nån tjej som jag inte har känslor för.
Träffar jag en tjej jag trivs med sen, så bryr jag mig ju inte om det. Men detta kändes bara fel typ innan vi startade...

Sen är flytningar säkert helt normalt. Men det kan se ut som ingenting genomskinligt, till vitt. Så nu har jag lärt mig något nytt. Men då vet jag att det inte var min sperma iallafall och det är det viktigaste.
Tack.
Citera
2011-07-27, 19:43
Medlem
Ser det ut som en klump sperma kan det lätt vara svamp. Googla lite på "candida". Detta i underlivet kan se ut lite grann som keso. Verkar inte varit den fräshaste av brudar men va fan! Alla har vi väl varit lite för kåta för vårt eget bästa och gjort lite dumma grejer

Tyvärr är det som med alkoholens "jag ska aldrig mer dricka alkohol"... Johooooo!
Citera
2011-07-27, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thecookie85

Hah. Fuck you Skojja. Men ja, det är lite humor med allt detta. Och jag ska försöka tänka efter tills nästa gång. Men jag tvivlar på att han har det. Går alltid att höra efter.
Ha det.

Citat:
Ursprungligen postat av germanwellfare
Ser det ut som en klump sperma kan det lätt vara svamp. Googla lite på "candida". Detta i underlivet kan se ut lite grann som keso. Verkar inte varit den fräshaste av brudar men va fan! Alla har vi väl varit lite för kåta för vårt eget bästa och gjort lite dumma grejer

Tyvärr är det som med alkoholens "jag ska aldrig mer dricka alkohol"... Johooooo!

Jag gjorde det snabbt. Men nej, det är inget sånt. Hon har inga sjukdommar.
Om inte ballen trillar av sen eller nått. Men ja, precis. Shit happens. Sista gången jag tänker med ballen. Det såg verkligen inte ut som keso. Mer som en flytning och sen lite vitt på kondomen. Som sperma som klumpat ihop sig eller nått. Men skitsamma.
Och jag håller med dig om att det är som att "jag ska aldrig mer dricka alkohol". Men nu menar jag det. Sex är ingen lek. Alkohol är en annan sak. Men det känns som att jag borde varit full. Sömnbrist kan dock skapa en liknade sinnesstämning, men värre ibland kanske.
Men ja, jag är skamsen för idag och ska glömma allt. Ha det bra. peace
Nu ska eller måste jag nog vila eller sova lite fan...Vimmelkantig. *gone*
Citera
2011-07-27, 20:14
Medlem
sajjahs avatar
Citat:
Hah. Fuck you Skojja. Men ja, det är lite humor med allt detta. Och jag ska försöka tänka efter tills nästa gång. Men jag tvivlar på att han har det. Går alltid att höra efter.
Ha det.

Jag gjorde det snabbt. Men nej, det är inget sånt. Hon har inga sjukdommar.
Om inte ballen trillar av sen eller nått. Men ja, precis. Shit happens. Sista gången jag tänker med ballen. Det såg verkligen inte ut som keso. Mer som en flytning och sen lite vitt på kondomen. Som sperma som klumpat ihop sig eller nått. Men skitsamma.
Och jag håller med dig om att det är som att "jag ska aldrig mer dricka alkohol". Men nu menar jag det. Sex är ingen lek. Alkohol är en annan sak. Men det känns som att jag borde varit full. Sömnbrist kan dock skapa en liknade sinnesstämning, men värre ibland kanske.
Men ja, jag är skamsen för idag och ska glömma allt. Ha det bra. peace
Nu ska eller måste jag nog vila eller sova lite fan...Vimmelkantig. *gone*

svamp är ingen könssjukdom, och många tjejer går och har svamp utan att veta om det.
Citera
2011-07-27, 20:19
Medlem
SummerWines avatar
Det är ju inget som berör dig men just det där med klumpar låter ju lite oroande, kanske svamp/obalans?

Förövrigt så JA, givetvis kan flytningar se ut så, det varierar ju beroende på vart man är i menscykeln men vitt är ju klart bättre än brunt/gult eller nån annan skum färg.
Citera
2011-07-29, 17:54
Medlem
Antaras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AngelAvGlas
Ja vi tjejer kan ha "vita" flytningar, Det blir oftast lite vitare innan vi (eller jag snarare) får mens, Är det väldigt nära mens kan dom även bli lite tjockare (det du uppfattar som klumpar) Det luktar även annorlunda dessa flytningar (vilket du borde känt)
Sen JA vi kan bara bli gravida under ägglossningen, vilket sker ca var 14dag, en normal menscykel är på ca 28 dagar alltså varierar det lite och är inte exakt samma datum varge månad.

Hur gammal sa du att du va? 12?

NEJ. Man kan bli gravid när som helst under menscykeln. Det vanligaste är att ägglossningen sker 14 dagar innan mensens första dag, men det kan man aldrig veta säkert. En kvinna kan släppa ägg även under mensen. Så vill man inte bli oönskat gravid ska man alltid alltid skydda sig med kondom och/eller p-piller.

Till TS: flytningar har kvinnan hela tiden, slidan renar sig på det viset. De ändrar karaktär beroende på var i menscykeln hon befinner sig. Tjockare ju närmare mens hon kommer, som äggvita kring ägglossning. MEN. Hon kan också haft någon slags infektion, svamp eller bakteriell vaginos.
Citera
2011-07-29, 19:29
Medlem
Nathaliestankars avatar
Citat:
Jag har ett problem, och det är att jag haft sex med en tjej som jag inte ens gillar. Känner mig äcklig.

Hursomhelst så vart det stressat och jag hade kondom, men jag kom inte vad jag vet. Men när hon ridit mig ett tag så ville jag byta position och jag var inte säker om på jag kommit. Men jag hade typ vitt runt kondomen...(Som vita klumpar osv..)
Jag fick panik och trodde att jag kommit ändå. Jag tänkte inte till för att jag är dum i huvudet och jag spolade av kondomen på toan. jag kollade inte ens på tippen av kondomen om jag kommit. FUCK.
jag är lost in space, men vad jag vet så var det inget i kondomen...jag borde kollat efter vafaan.

Men jag kom aldrig. Det var iallafall lite vita grumliga saker på kondomen och på mig. Som om jag kommit...
Eller hennes vita fitt äckel på min balle osv...Hon var bra blöt kände jag när hon red mig osv.

Har fortfarande lite panik. Om jag skulle göra henne gravid skulle jag fan ta livet av mig.

Men sen läste jag om sekret. Och en tjej kan tydligen ha flytningar som ser ut som sperma?

Ingen av mina tjejer jag haft innan har haft det. Och detta är första gången i mitt liv jag haft sex med nån jag inte ens gillar. Jag känner mig äcklig. Hon luktar inte speciellt gott heller. Eller inte min typ..

Men jag sökte och hittade denna sida.
http://pernille.info/cervixsekret.htm

Så tjejer. Hjälp mig. Har vissa ev er slem som ser ut som sperma typ? För det var fan inte min sperma. Jag kom inte ens, av vad jag vet.

Och om jag nu skulle gjort det. Visst blir inte en tjej gravid bara sådär? Det måste vara en speciell tid i månaden va?

*puke* Spyfärdig.
Tack.

Och om denna tråd är fel. Flytta gärna den till medicin/hälsa eller liknande. Tack. Och jag ska aldrig mer ha sex med en tjej jag inte känner, som inte mår bra i huvudet och som inte är normal. Aldrig mer. Aldrig. Bara haft bra sex innan och bra minnen. Detta ska jag bara glömma. Mest nojjig för om jag kom osv. Helt otroligt att man såvit så dåligt så man inte ens har koll på det. Men jag kom inte av vad jag vet. Vart bara chockad att det var vitt och jag avslutade allting då. groose.

Om det var vita klumpar kanske tjejen hade svampinfektion.
Sen varierar sekret i form och färg, precis som sperma.
Ibland är det tjockare, mer vitt, ibland tunt och genomskinligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in