2011-07-27, 19:05
Citat:
Ursprungligen postat av imNOTwell
Ok. Bra fråga varför jag låg med henne. Jag var kåt. Men det var inte värt det i efterhand...
Hon hade också haft sex med en snubbe nyligen sa hon och att det svidit lite i hennes underliv. Men att killen hon haft sex med sa att han inte hade några sjukdommar.
Bra att jag hade kondom da. Men om hon har nått fel och så kanske hon borde uppsöka en gynekolog.
Såg ut som hon hade en klump av sperma vid fittan...
Men det var väl hennes flytningar.
Nä, jag känner mig äcklig. Last time. Och nej, det var inget sånt med att det var nån som knullat henne innan mig.
Tack. Men jag var kåt och dum. Men detta var sista gången nu med denna tjej.
Jag vill bli kär och hitta nån jag gillar. Sex utan känslor suger hårt och om man inte passar ihop med denna pga hon inte mår bra i skallen.
Nu ska jag försöka glömma detta och huvudsaken är att det inte skulle bli en graviditet. Men det kommer inte hända.
Hon hade också haft sex med en snubbe nyligen sa hon och att det svidit lite i hennes underliv. Men att killen hon haft sex med sa att han inte hade några sjukdommar.
Bra att jag hade kondom da. Men om hon har nått fel och så kanske hon borde uppsöka en gynekolog.
Såg ut som hon hade en klump av sperma vid fittan...
Men det var väl hennes flytningar.
Nä, jag känner mig äcklig. Last time. Och nej, det var inget sånt med att det var nån som knullat henne innan mig.
Tack. Men jag var kåt och dum. Men detta var sista gången nu med denna tjej.
Jag vill bli kär och hitta nån jag gillar. Sex utan känslor suger hårt och om man inte passar ihop med denna pga hon inte mår bra i skallen.
Nu ska jag försöka glömma detta och huvudsaken är att det inte skulle bli en graviditet. Men det kommer inte hända.
Nae fy fan du gör så jag mår illa! en brud du inte ens tänder på berättar att hon nyligen haft oskyddat sex med en snubbe och sen talar hon om för dig att det svider i underlivet på henne & du väljer trots den informationen att sätta på henne??? Vad fan är det för fel på dig? Jag tror snarare att du ts inte kan få ligg på annat håll och måste därför utsätta dig för dessa vidriga slynor för att få något enstaka knull i ditt lilla patetiska sexlösa liv!