2011-07-27, 18:27
Medlem
Jag har ett problem, och det är att jag haft sex med en tjej som jag inte ens gillar. Känner mig äcklig.

Hursomhelst så vart det stressat och jag hade kondom, men jag kom inte vad jag vet. Men när hon ridit mig ett tag så ville jag byta position och jag var inte säker om på jag kommit. Men jag hade typ vitt runt kondomen...(Som vita klumpar osv..)
Jag fick panik och trodde att jag kommit ändå. Jag tänkte inte till för att jag är dum i huvudet och jag spolade av kondomen på toan. jag kollade inte ens på tippen av kondomen om jag kommit. FUCK.
jag är lost in space, men vad jag vet så var det inget i kondomen...jag borde kollat efter vafaan.

Men jag kom aldrig. Det var iallafall lite vita grumliga saker på kondomen och på mig. Som om jag kommit...
Eller hennes vita fitt äckel på min balle osv...Hon var bra blöt kände jag när hon red mig osv.

Har fortfarande lite panik. Om jag skulle göra henne gravid skulle jag fan ta livet av mig.

Men sen läste jag om sekret. Och en tjej kan tydligen ha flytningar som ser ut som sperma?

Ingen av mina tjejer jag haft innan har haft det. Och detta är första gången i mitt liv jag haft sex med nån jag inte ens gillar. Jag känner mig äcklig. Hon luktar inte speciellt gott heller. Eller inte min typ..

Men jag sökte och hittade denna sida.
http://pernille.info/cervixsekret.htm

Så tjejer. Hjälp mig. Har vissa ev er slem som ser ut som sperma typ? För det var fan inte min sperma. Jag kom inte ens, av vad jag vet.

Och om jag nu skulle gjort det. Visst blir inte en tjej gravid bara sådär? Det måste vara en speciell tid i månaden va?

*puke* Spyfärdig.
Tack.

Och om denna tråd är fel. Flytta gärna den till medicin/hälsa eller liknande. Tack. Och jag ska aldrig mer ha sex med en tjej jag inte känner, som inte mår bra i huvudet och som inte är normal. Aldrig mer. Aldrig. Bara haft bra sex innan och bra minnen. Detta ska jag bara glömma. Mest nojjig för om jag kom osv. Helt otroligt att man såvit så dåligt så man inte ens har koll på det. Men jag kom inte av vad jag vet. Vart bara chockad att det var vitt och jag avslutade allting då. groose.
Senast redigerad av imNOTwell 2011-07-27 kl. 18:32.
Citera
2011-07-27, 18:30
Medlem
Hur kan du inte veta om du kom eller inte?

Ja det kan vara flytningar.
Citera
2011-07-27, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Runningscared
Hur kan du inte veta om du kom eller inte?

Ja det kan vara flytningar.

För jag hade känt det. Men jag var osäker pga stress m.m. Lost idag om man säger så. Och kondomen satt ju på halvt. Satte inte ens på den hela vägen. Klantigt.

Och ja, jag hoppas det var flytningar. Det kan se ut som sperma va?
När har en tjej flytningar och varför? Tack.

Jag vart mest chockad när jag såg lite gegga, och tänkte: Shit, har jag kommit lite halvt utan att känna det? Men jag tror inte att jag kom.
Bra fråga. Im a retard. Jag är 70-80% säker på att jag inte kom. och om jag kommit så skulle det ju vart i kondomen, så det borde vara helt lugnt. Men den satt inte fullt på. Hmm.
Senast redigerad av imNOTwell 2011-07-27 kl. 18:39.
Citera
2011-07-27, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av imNOTwell
För jag hade känt det. Men jag var osäker pga stress m.m. Lost idag om man säger så. Och kondomen satt ju på halvt. Satte inte ens på den hela vägen. Klantigt.

Och ja, jag hoppas det var flytningar. Det kan se ut som sperma va?
När har en tjej flytningar och varför? Tack.

Jag vart mest chockad när jag såg lite gegga, och tänkte: Shit, har jag kommit lite halvt utan att känna det? Men jag tror inte att jag kom.

Här kan du läsa om flytningar http://www.vardguiden.se/Sjukdomar-och-rad/Omraden/Sjukdomar-och-besvar/Flytningar/
Citera
2011-07-27, 18:38
Medlem
AngelAvGlass avatar
Ja vi tjejer kan ha "vita" flytningar, Det blir oftast lite vitare innan vi (eller jag snarare) får mens, Är det väldigt nära mens kan dom även bli lite tjockare (det du uppfattar som klumpar) Det luktar även annorlunda dessa flytningar (vilket du borde känt)
Sen JA vi kan bara bli gravida under ägglossningen, vilket sker ca var 14dag, en normal menscykel är på ca 28 dagar alltså varierar det lite och är inte exakt samma datum varge månad.

Hur gammal sa du att du va? 12?
Citera
2011-07-27, 18:42
Medlem
fucked.for.lifes avatar
En tjejs flytningar kan vara mer eller mindre geggiga. Brukar väl inte direkt se ut som sperma, eller det beror väl på hur din sperma ser ut förstås... Lite vita klumpar kan det va, men det är ju inte så att det sprutar ut liksom.

Flytningar har man väl oftast kring ägglossning och strax före mens. Om hon var förkyld el dyl så kan flytningarna va grumligare.

Förresten, hon kanske hade blivit knullad innan och den var den mannens sperma som hamnade utanpå din kondom

Varför låg du med henne?
Citera
2011-07-27, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Runningscared
Här kan du läsa om flytningar http://www.vardguiden.se/Sjukdomar-och-rad/Omraden/Sjukdomar-och-besvar/Flytningar/

Tack!

Citat:
Ursprungligen postat av AngelAvGlas
Ja vi tjejer kan ha "vita" flytningar, Det blir oftast lite vitare innan vi (eller jag snarare) får mens, Är det väldigt nära mens kan dom även bli lite tjockare (det du uppfattar som klumpar) Det luktar även annorlunda dessa flytningar (vilket du borde känt)
Sen JA vi kan bara bli gravida under ägglossningen, vilket sker ca var 14dag, en normal menscykel är på ca 28 dagar alltså varierar det lite och är inte exakt samma datum varge månad.

Hur gammal sa du att du va? 12?

Ok. Tack AngelAvGlas. Då måste det vart flytningar. Jag har aldrig vart med om det innan. Jag har bara haft "rena" tjejer...
Mår inte bra nu och detta vart ett undantag. Hmm.
Och bra att veta det där med ca var 14 dag. Bra att veta. Tack.

Ja, jag är på en nivå av 8 år just nu. Jag ska aldrig mer ha sex med nån jag inte gillar på ett intellekt plan eller allmänt.
Fyfan. Sista gången. Tack för svaret. Gör mig mindre orolig iallafall. =)
Citera
2011-07-27, 18:50
Medlem
Jävla sopa!

1. Klart att du märker om du kommer! Inte minst på hur kuken "känns" efteråt.
2. Du måste inte ha varit i skolan många dagar för att ha lärt dig att tjejer (de flesta i alla fall) bara kan bli gravida under en viss period. Fråga henne om hon är inom riskzonen.

För att svara på din fråga: Ja, jag har legat med tjejer där det blivit som vittskum typ på kuken. Ser lite kladdigt ut med det blir väl så när man vispar fittsaft
Citera
2011-07-27, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fucked.for.life
En tjejs flytningar kan vara mer eller mindre geggiga. Brukar väl inte direkt se ut som sperma, eller det beror väl på hur din sperma ser ut förstås... Lite vita klumpar kan det va, men det är ju inte så att det sprutar ut liksom.

Flytningar har man väl oftast kring ägglossning och strax före mens. Om hon var förkyld el dyl så kan flytningarna va grumligare.

Förresten, hon kanske hade blivit knullad innan och den var den mannens sperma som hamnade utanpå din kondom

Varför låg du med henne?

Ok. Bra fråga varför jag låg med henne. Jag var kåt. Men det var inte värt det i efterhand...
Hon hade också haft sex med en snubbe nyligen sa hon och att det svidit lite i hennes underliv. Men att killen hon haft sex med sa att han inte hade några sjukdommar.

Bra att jag hade kondom da. Men om hon har nått fel och så kanske hon borde uppsöka en gynekolog.
Såg ut som hon hade en klump av sperma vid fittan...
Men det var väl hennes flytningar.

Nä, jag känner mig äcklig. Last time. Och nej, det var inget sånt med att det var nån som knullat henne innan mig.
Tack. Men jag var kåt och dum. Men detta var sista gången nu med denna tjej.

Jag vill bli kär och hitta nån jag gillar. Sex utan känslor suger hårt och om man inte passar ihop med denna pga hon inte mår bra i skallen.
Nu ska jag försöka glömma detta och huvudsaken är att det inte skulle bli en graviditet. Men det kommer inte hända.
Citera
2011-07-27, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av germanwellfare
Jävla sopa!

1. Klart att du märker om du kommer! Inte minst på hur kuken "känns" efteråt.
2. Du måste inte ha varit i skolan många dagar för att ha lärt dig att tjejer (de flesta i alla fall) bara kan bli gravida under en viss period. Fråga henne om hon är inom riskzonen.

För att svara på din fråga: Ja, jag har legat med tjejer där det blivit som vittskum typ på kuken. Ser lite kladdigt ut med det blir väl så när man vispar fittsaft

Jag vet. Jag känner mig som nått "white trash". Gillar inte det uttrycket, men jag får skylla migsjälv.
Sex ska vara med KÄRLEK. Om det inte är kärlek med i bilden, suger det kuk. Iallafall med fel person/individ. Även om hon är hur snygg som helst. Insidan och personligheten är fan det viktigaste. Sen utsidan.

Jo jag vet om att dom bara kan bli gravid under en viss period. Men jag visste inte under vilka dagar och under hur många dagar...

Ok, jag har aldrig varit med om det innan. Men jag ska hålla mig borta Thanks.
Då har jag nog fått svar på alla mina frågor..

Nu får jag bara tänka att det var flytningar. Groose. Iallafall hennes.
Citera
2011-07-27, 19:01
Medlem
Elvensteeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av imNOTwell
Det låter som helt vanliga jävla flytningar. Herregud.
Citera
2011-07-27, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elvensteed
Det låter som helt vanliga jävla flytningar. Herregud.

Ja, men då kunde hon sagt det. Jag är ingen expert på tjejer. Vart med 6 st. 7 st nu...
Och jag ångrar bara nr 7. Dom andra är minnen för livet. Och där har jag aldrig vart med om flytningar som påminner om sperma.
Men bra att veta.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in