Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2004-11-10, 00:59
  #1
Medlem
eXPos avatar
hej ja nu sitter man här och lider fortfarande för man druckigt många liter sprit under en massa dagar... det jag tänkte fråga om är lite svårt att söka på tyckte jag så jag tar en chansning av att få stå i skamvrån för att jag inte kan söka =D

när man efter en flera dagars fylla vi pratar runt 1-2 veckor isträck förbränner kroppen alkoholen lika bra då sista dan som första och även när man sover etc.?
och när jag super så här länge så brukar jag knappast äta speciellt mycket kasnke nån macka nåndag och nått packet nudlar men det är absolut inte lika mkt som jag brukar äta...

jag har läst i nån bok att man inte kan få kroppen att öka nedbrytningen av alkohol, men kan man få den att minska nedbrytningen?

//
Citera
2004-11-10, 06:46
  #2
Medlem
Herregud....skär ner på det för fan... det säger sig självt att sådant drickande inte är sunt...
Citera
2004-11-10, 07:54
  #3
Medlem
Homo TempelRiddares avatar
haha låter som "lång" festival

tror inte alkohlförbränningen försämras möjligt att den till och med förbränner bättre när det finns mer att förbränna... dock kommer ju föbränningen ta lång tid eftersom jag förmodar att du börjar på nästa dags drickande innan gårdaen var förbrännt...
Citera
2004-11-10, 11:50
  #4
Medlem
eXPos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Döpar'n
Herregud....skär ner på det för fan... det säger sig självt att sådant drickande inte är sunt...

nja skära ner det är mest under sommmarperoderna när man inte har nåt annat att göra... jajag har ett mkt intresnt liv

Citat:
Ursprungligen postat av Homo TempelRiddare
haha låter som "lång" festival

tror inte alkohlförbränningen försämras möjligt att den till och med förbränner bättre när det finns mer att förbränna... dock kommer ju föbränningen ta lång tid eftersom jag förmodar att du börjar på nästa dags drickande innan gårdaen var förbrännt...

jo antingen så börjar man långt innan festivalen börjar eller så kombinerar man två stycken... haha

någon annan som tror sej veta hur det fungerar?

//
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback