2004-11-10, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av regnbåge
Jag stöder djurrättsaktivisterna.

okej, har du något mer att säga om det? som, varför du gör det?
Citera
2004-11-10, 11:25
Medlem
Tiwazs avatar
Jag stödjer generellt sätt inte denna sortens aktioner. Däremot så är jag motståndare till kött- och pälsindustrin.
Citera
2004-11-10, 11:29
Medlem
Makehastes avatar
Jag stödjer det mesta som stör Flashbackar-Svensson.
Citera
2004-11-10, 11:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Makehaste
Jag stödjer det mesta som stör Flashbackar-Svensson.
Du är min själsfrände, Makehaste!
Citera
2004-11-10, 11:35
Medlem
Makehastes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av regnbåge
Du är min själsfrände, Makehaste!
Citera
2004-11-10, 11:45
Medlem
Minfäldts avatar
Självklart inte.

Enligt deras modell borde det ju vara ok för pälsfarmare att slå tillbaka med samma medel. Alltså, fram för inbrott, sabotage, vandalisering osv hemma hos aktivisterna. Resonemanget kan ju utsträckas till politiska åsikter och alltså göra det rumsrent att bränna upp fackföreningslokaler eller kanslier.
Citera
2004-11-10, 12:10
Awaiting Email Confirmation
ZEUSENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minfäldt
Självklart inte.

Enligt deras modell borde det ju vara ok för pälsfarmare att slå tillbaka med samma medel. Alltså, fram för inbrott, sabotage, vandalisering osv hemma hos aktivisterna. Resonemanget kan ju utsträckas till politiska åsikter och alltså göra det rumsrent att bränna upp fackföreningslokaler eller kanslier.

Men va fan!! djurrättsaktivisterna har väl oftast skinnskor på sig!!
Mörda dom jävlarna!!!
Citera
2004-11-10, 13:48
Medlem
Bob Marleys Spökes avatar
Aktivisterna som hänger sig åt stöld och vandalisering av egendom, är väldigt kontraproduktiva när det gäller att få ut ett budskap.
Personligen så ser jag dom som "trädkramartomtar," och jag blir förbannad när man slår upp morgontidningen efter en "aktion" och får läsa om minkar som blivit frisläppta och dött i onödan.
Fy Satan, vilket hjärntvättat pack.
Att sen kalla sig "djurvän" är en travesti på själva ordet.
Skitungarna är helt förvirrade i idiotins ideologi.
En oseriös aktivist gör seriösa djurvänner en stor otjänst.
Varför reagerar inte "djurvännerna" på sina rötägg i den orwellska härvan??
Citera
2004-11-10, 15:54
Medlem
uranuz_hertzs avatar
Nu vill inte jag gå in och företräda en grupp som jag inte stödjer, men det är inte helt irrationellt beteende.

De sätter ett likhetstecken med människa och djur. Denna handling rättfärdigar enligt deras förra tes att med alla möjliga medel befria djuren. För dem är det som att leva i en värld av nazister där alla svarta( eller i deras fall djur) blir behandlade som skit.

Jag är på inget vis själv djuraktivist då jag har smärre empatiska störningar *ler med galen blick* ...
Citera
2004-11-10, 16:42
Medlem
Asmodeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tommy_t
Djurättsaktivister är avskum i mina ögon. Att pracka på andra sin egen moral genom olagliga medel är fel.
Lagen är inte alltid rätt.
Citera
2004-11-10, 19:46
Medlem
ähh djurättsaktivister..jävla skit..de vet inget om djuren överhuvudtaget..de tycker bara synd om dom
Citera
2004-11-10, 20:14
Awaiting Email Confirmation
Hidekis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burken666
ähh djurättsaktivister..jävla skit..de vet inget om djuren överhuvudtaget..de tycker bara synd om dom
Med all rätt tycker dom synd om dom stackars djuren (jag syftar på djur som plågas, bor i extremt små burar, transporteras världen över utan mat osv).

Kanske ska vi betrackta djurrättsaktivisterna som ett av dagens I-Landsproblem?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in