Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-07-27, 11:29
Medlem
BillTheButchers avatar
Såg att jag nyss hade fått ca 70 extra inlägg i potten. Är det för att ni börjat räkna in poster i Humor-delen igen eller nåt annat forum? Vad jag vet så är det som i Laidback där, dvs inlägg räknas inte in i din postcount.

Är bara intresserad av att veta.
2011-07-27, 11:36
Medlem
epost72s avatar
Mer troligt att en tråd flyttats från ett ställe utan postcount till ett med.

Gissa filmen via bilden 2 har tydligen flyttats från Laidback till Film. https://www.flashback.org/p31889515#p31889515

Humor allmänt har förövrigt alltid haft postcount däremot finns det inte i Roliga historier.

Det kommer nog vara ett par till som är förundrade över ökat postcount länk
Senast redigerad av epost72 2011-07-27 kl. 11:43.
2011-07-27, 11:42
Medlem
BillTheButchers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epost72
Gissa filmen via bilden 2 har tydligen flyttats från Laidback till Film. https://www.flashback.org/p31889515#p31889515[/i]

I see, ja i den tråden har jag ju tydligen postat en del.

Tack för svaret.
2011-07-27, 14:18
Medlem
NicJays avatar
Men gissa filmen via bilden flyttades ju från film för nått/några år till laidback

varför flyttar man tillbaka den? den flyttades väl för att det inte var någon diskussion och därav inte platsade i en "seriös" del av forumet

bara en stilla undran...
2011-07-27, 14:23
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NicJay
Men gissa filmen via bilden flyttades ju från film för nått/några år från film till laidback

varför flyttar man tillbaka den? den flyttades väl för att det inte var någon diskussion och därav inte platsade i en "seriös" del av forumet

bara en stilla undran...
Film-modsen verkar ha velat ha tillbaks tråden.

Men ja märkligt beslut och mycket inkonsekvent, alla andra trådar av gissatyp ska de också flyttas tillbaka nu då?

Länk det finns tydligen en del som inte ligger i LB.
Senast redigerad av epost72 2011-07-27 kl. 14:27.
2011-07-27, 14:32
Medlem
soulreapers avatar
Som jag skrev i mitt uttalande i film-delen så är det efter en diskussion i Outlaw ett test. Personligen hoppas jag på att tråden ska sporra användarna att se och diskutera mer film om det slår väl ut eller ej får vi se. Iom skapandet av Listor och rekommendationer-forumet så öppnade vi upp för trådar som inte har samma krav på sig att skapa diskussion men som för användarna ändå har ett värde.

Om det visar sig att det hela inte slår väl ut (dvs. tråden översvämmas i OT och posthoreri) så får vi ta tag i saken då. Det hela är med andra ord ett frihet under ansvars-test ifrån våran sida.

I dator och konsol-spel har vi Gissa spel via den ritade bilden och i litteratur finns Gissa Bokcitatet. Att då tillåta en gissa filmen via bilden-tråd i film-forumet var någonting både jag och .ZoeJane. ställde oss positiva till.
2011-07-27, 14:35
Inaktiv Administrator
admin4s avatar
Ja, sådant kan som sagt hända när vi ibland flyttar trådar mellan forum där det ena har postcount och det andra inte.

admin4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in