Hur många sådana här liptrådar och inlägg har inte Lantbruk skrivit nu? I din andra tråd så skrev du något liknande, att "kampen" är över och så vidare, för att lite senare återkomma skamsen med att du lät dina känslor ta över, och likt förbannat skapar du ÄNNU en tråd där du skriver likartad dynga. Du ska nog unna dig ett par timmars sömn innan det slår slint i skallen på dig totalt. Det var ett betydligt större nederlag för den vita Västvärlden år 1945 eller 1968, om man nu ska vara petig, än en, i ett större perspektiv, obetydlig händelse (i alla fall i form av dödsfall) som skedde nu i Norge. Att media gör sitt för att framställa ABB som "högerextrem nationalist" får man räkna med, och då är det vår förbannade skyldighet att se till att sprida sanningen om denne man, liksom man gjorde före (och förhoppningsvis efter) terrordådet, i form av att man upplyste folk om att icke-vit massinvandring är negativ, trots att media och politiker påstår något annat, eller att förklara för okunniga personer om t.ex. judars roll i kommunismen i form av personer som Karl Marx, Moses Hess, Leon Trotsky, Rosa Luxemburg, Wilhelm Reich, Herbert Marcuse och många andra. Eller bara olika historiska skeenden som etablissemanget undviker att föra på tal för allmänheten.
Att detta tagit så pass hårt på Lantbruk kan jag inte riktigt förstå heller, förutom då att ur en taktisk synvinkel var det negativt för pro-vita individer och rörelser med tanke på den desinformerande slaskpressens sätt att ljuga om och förvränga gärningsmannens egentliga politiska åsikter så här i efterhand. Personligen kan jag däremot inte säga att jag känner något för ABB:s primära målgrupp, de var trots allt på längre sikt fiender till de vita folken och deras frihetskamp, även om jag inte alls sympatiserar med ABB:s motiv, men som jag skrev i en annan tråd: Skit ska ha skit, oavsett vilket håll skiten kommer ifrån. Måhända kan man till viss del ignorera offrens åsikter då folk oftast är lättpåverkade och inte ansvarar helt och hållet för att de blivit förgiftade med sjuk propaganda, men dessa gick ett steg längre än den genomsnittlige lämmeln då de valde att ansluta sig till den norsk-fientliga och anti-vita verksamheten. Det får mig att tänka på en specifik scen ur Matrix, och vad Morpheus då säger:
Citat:
The Matrix is a system, Neo. That system is our enemy. But when you're inside, you look around, what do you see? Businessmen, teachers, lawyers, carpenters. The very minds of the people we are trying to save. But until we do, these people are still a part of that system and that makes them our enemy. You have to understand, most of these people are not ready to be unplugged. And many of them are so inured, so hopelessly dependent on the system, that they will fight to protect it.
Eller 13:17 in i det här klippet med William Pierce om "our deadliest enemies".
http://www.youtube.com/watch?v=fNwORNyJ6wM