2011-07-27, 01:47
Medlem
raugers avatar
Tjena

Jag köpte en bärbar dator häromdagen. Jag försöker bränna recovery skivor till den men det funkar inte riktigt. Finns det någonstans man beställa färdiga skivor? Ska jag vända mig dit jag köpte den eller ASUS?
Citera
2011-07-27, 07:15
Medlem
Vad är det som inte funkar då?

Om du ska köpa skivor är det nog bäst att vända sig till Asus
Citera
2011-07-27, 11:39
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Berätta gärna om ditt utförande och anledningen till varför det inte fungerar. Hör annars med återförsäljaren. Det kan vara fabriksfel på datorn, te.x under CD/DVD-enheten. Eller fungerar brännaren om du provar med någon annan bränning?
Citera
2011-12-23, 18:56
Medlem
raugers avatar
Jag försöker bränna skivor men får felmeddelandet "Unexception error occured during the burn progress. DVD-1 needs to be burned again. Do you want to insert another blank DVD and burn it again?"

Jag har provat med alla möjliga olika skivor och märken men det kommer samma meddelande om och om igen.

Helst skulle jag vilja slippa hela den här jävla recovery processen, har ingen lust att slösa 6 skivor till den här skiten där 5 av dessa fylls med skräp. Kan man inte bara ladda hem en laglig version av win 7 swe premium någonstans och sen bara använda produktnyckeln som sitter på undersidan av datorn?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in