Jag köpte en bärbar dator häromdagen. Jag försöker bränna recovery skivor till den men det funkar inte riktigt. Finns det någonstans man beställa färdiga skivor? Ska jag vända mig dit jag köpte den eller ASUS?
Berätta gärna om ditt utförande och anledningen till varför det inte fungerar. Hör annars med återförsäljaren. Det kan vara fabriksfel på datorn, te.x under CD/DVD-enheten. Eller fungerar brännaren om du provar med någon annan bränning?
Jag försöker bränna skivor men får felmeddelandet "Unexception error occured during the burn progress. DVD-1 needs to be burned again. Do you want to insert another blank DVD and burn it again?"
Jag har provat med alla möjliga olika skivor och märken men det kommer samma meddelande om och om igen.
Helst skulle jag vilja slippa hela den här jävla recovery processen, har ingen lust att slösa 6 skivor till den här skiten där 5 av dessa fylls med skräp. Kan man inte bara ladda hem en laglig version av win 7 swe premium någonstans och sen bara använda produktnyckeln som sitter på undersidan av datorn?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!