2011-07-27, 01:09
Medlem
Har en killkompis som tycker att hans tjej beter sig "billigt" om hon solar topless, på en strand. Efter han tycker att folk stirrar, vilket dom inte gör, finns nog en och annan som tittar men så är det alltid.

Tycker ni verkligen att det är nåt som ska klassas som "billigt" eller "horigt" att visa brösten? Nu har hon normala bröst, så det är inga enorma kupor som drar blickar till sig pga storleken.
Citera
2011-07-27, 01:12
Medlem
ganglere2s avatar
Ja, det är lite slampigt. Fast trevligt. Killar tittat iaf alltid på en snygg tjej, även om hon är fullt påklädd. Tycker att hon ska fortsätta jag.
Citera
2011-07-27, 01:13
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Ja, det är "billigt" att sola topless bland massa människor, om det inte är en nudiststrand.
Citera
2011-07-27, 01:14
Medlem
Hugh.Hefners avatar
Var skedde det?
Topless är olika vanligt i olika länder. Vanligare i södra Europa än i Sverige.

Ja, det är lite billigt. Skulle inte acceptera det av min kvinna. Med tanke på hur många kvinnor som lägger sig i sin partners klädsel så tycker jag att även vi män kan unna oss detta utan att stämplas som förtryckare.
Citera
2011-07-27, 01:14
Avstängd
micro113s avatar
Nej, det är inte horigt eller billigt så länge hon solar och inte provocerar. Däremot skulle jag själv nog avstå från något så simpelt om jag visste att min man hade svårt att acceptera det faktiskt. Brösten är trots allt en intim del och jag anser att man upp till en viss gräns gott kan ha förståelse för att den andra parten kan finna vissa saker obekväma när man är i ett förhållande.
Citera
2011-07-27, 01:16
Medlem
Det var inte för att provocera, utan helt enkelt för att sola. Hon hade gjort det här i Sverige och i USA när dom var på semester.
Citera
2011-07-27, 01:16
Medlem
Sightnesss avatar
Det är slampigt att sola utan burka.
Citera
2011-07-27, 01:18
Medlem
Algebras avatar
Det är inte billigt eller horigt på ngt sätt, sola på.
Citera
2011-07-27, 01:18
Medlem
DelGriffiths avatar
Det är slampigt att sola.
Citera
2011-07-27, 01:19
Medlem
Wheeler88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SCS83
Har en killkompis som tycker att hans tjej beter sig "billigt" om hon solar topless, på en strand. Efter han tycker att folk stirrar, vilket dom inte gör, finns nog en och annan som tittar men så är det alltid.

Tycker ni verkligen att det är nåt som ska klassas som "billigt" eller "horigt" att visa brösten? Nu har hon normala bröst, så det är inga enorma kupor som drar blickar till sig pga storleken.

Haha det är så taskigt. Kommer ihåg som 12åring när man fick se sina första bröst förutom mammas då, man kunde verkligen inte styra vad som händer där nere.. aspinsamt (ner i vattnet dirr)
Citera
2011-07-27, 01:22
Medlem
Empresss avatar
Oh, vad jag saknar "slampiga" 80-talets Sverige, där kvinnor från 13-90 år solade topless.
Citera
2011-07-27, 01:23
Bannlyst
Det är varken billigt eller horigt men vulgärt, så är du WT är det bara att köra ut med valparna bara om du vill hålla en viss klass solar du inte topless såvida det inte sker på din egen tomt bland en massa folk vet vi alla att det enbart är för att stilla ditt enorma uppmärksamhetsbehov.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in