Har en killkompis som tycker att hans tjej beter sig "billigt" om hon solar topless, på en strand. Efter han tycker att folk stirrar, vilket dom inte gör, finns nog en och annan som tittar men så är det alltid.
Tycker ni verkligen att det är nåt som ska klassas som "billigt" eller "horigt" att visa brösten? Nu har hon normala bröst, så det är inga enorma kupor som drar blickar till sig pga storleken.
Var skedde det?
Topless är olika vanligt i olika länder. Vanligare i södra Europa än i Sverige.
Ja, det är lite billigt. Skulle inte acceptera det av min kvinna. Med tanke på hur många kvinnor som lägger sig i sin partners klädsel så tycker jag att även vi män kan unna oss detta utan att stämplas som förtryckare.
Nej, det är inte horigt eller billigt så länge hon solar och inte provocerar. Däremot skulle jag själv nog avstå från något så simpelt om jag visste att min man hade svårt att acceptera det faktiskt. Brösten är trots allt en intim del och jag anser att man upp till en viss gräns gott kan ha förståelse för att den andra parten kan finna vissa saker obekväma när man är i ett förhållande.
Har en killkompis som tycker att hans tjej beter sig "billigt" om hon solar topless, på en strand. Efter han tycker att folk stirrar, vilket dom inte gör, finns nog en och annan som tittar men så är det alltid.
Tycker ni verkligen att det är nåt som ska klassas som "billigt" eller "horigt" att visa brösten? Nu har hon normala bröst, så det är inga enorma kupor som drar blickar till sig pga storleken.
Haha det är så taskigt. Kommer ihåg som 12åring när man fick se sina första bröst förutom mammas då, man kunde verkligen inte styra vad som händer där nere.. aspinsamt (ner i vattnet dirr)
Det är varken billigt eller horigt men vulgärt, så är du WT är det bara att köra ut med valparna bara om du vill hålla en viss klass solar du inte topless såvida det inte sker på din egen tomt bland en massa folk vet vi alla att det enbart är för att stilla ditt enorma uppmärksamhetsbehov.