Förmodligen är det här riktigt enkelt, men jag vet inte vad det kallas, så jag kan inte söka, varesig här eller på Google.
Anyway. Jag provade lite kort att koppla in en tv till datorn via DVI->HDMI igår. Provade att lägga över videospelaren (Zoomplayer) på Tv-bilden och tyckte att det blev bra. Efter att jag kopplat ur tv:n kunde jag inte få tillbaka Zoomplayer till datorskärmen, har provat alt-space följt av m, och då får jag upp zoomplayer maximerad, men så fort jag minimerar "försvinner" den. Går det att få tillbaka den utan att bära tillbaka Tv:n till datorn?
Så, till det stora (och helunderliga) problemet: När jag använde zoomplayer idag inträffade följande efter några timmars tittande, helt oförberett och utan att jag gjorde någonting. Skärmbilden har förskjutits omkring 30% åt höger, men inte nog med det, den förlorade högerkanten har dykt upp till vänster i bild! Rör jag musen åt höger passerar den ut ur bild till höger och kommer tillbaka på vänsterkanten. Jag vet inte ens var jag ska börja felsöka 

Det enda jag kunde komma på att prova var att öppna upp bildinställningarna men jag kunde inte se något konstigt. Provade också att byta upplösning fram och tillbaka, men till ingen nytta.
Jag kör Windows 7, 1920x1080 i upplösning (nativ). Grafikkortet är ett Asus radeon 6870.
Hjälp!