Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-07-26, 13:36
  #1
Medlem
Lite bakgrundshistoria: Nu är det såhär att jag för en tid sedan blev ganska seriös med min tjej. Innan dess så har vi mest sett varandra som KKs(?) och träffat varandra när vi har blivit sugna och även bara för att umgås tillsammans. Fika, filmkvällar, äventyra ute på stan etc. Att vi umgicks tillsammans även när vi inte hade sex i tankarna fick oss att klicka på ett helt annat plan vilket ledde till att hon snart fick känslor för mig och även jag för henne. Efter att vi hade pratat om detta så beslutade vi oss för att ta vårt förhållande till ett mer seriösare plan och jag blev väldigt glad eftersom hon verkligen är en fantastisk tjej. Hon är perfekt på alla sätt. Vacker, smart, vänlig, empatisk och bäst av allt en väldigt skämtsam person som har samma humor som mig. Hon är även grym på att laga mat vilket jag gillar. Innan vi blev seriösa brukade vi ha kvällar där vi lagade mat och bakade tillsammans vilket var ett av de mysigaste sakerna jag har gjort. Mina vänner blev minst sagt förvånade när de fick reda på att jag hade lyckats bli tillsammans med henne eftersom många av mina polare ser henne som "Den perfekta tjejen." De visste inte heller att vi hade knullat runt under en längre tid innan så ni kan ju fatta hur förvånade de blev. Jag hade egentligen aldrig planer på att bli ihop med någon nu eftersom jag alltid har velat fokusera på mina studier och jag trodde att en tjej skulle vara i vägen för detta men det är snarare tvärtom. Hon supportar mina drömmar och hjälper mig. Hon är så bra

Ok, nu till ämnet. Till att börja med så är sexet med henne det bästa som jag någonsin har haft. EVER! Hon säger detsamma om mig men nu på senare tid så har hon velat ta det ett steg längre. En dag när vi satt och kollade på TV så började hon fråga mig om mina sexfantasier och om jag skulle vilja leva ut dem med henne. Hon hade själv en del saker att dela med sig. Bland annat att jag skulle vara en rånare som kom in och våldtog henne. Det som hon sa fan jag dock inte äckligt på något sätt. Har läst att det är många tjejer som tänder på sådant. Det som jag brydde mig mest om var att jag äntligen skulle få måla henne grön och knulla henne.

För att ni ska förstå va det hela handlar om så kan jag ta er tillbaks till min tid som barn när jag spenderade mina dagar framför Cartoon Network. Ett av mina favoritprogram på den tiden var The Mask som jag inte missade ett enda avsnitt utav och i ett av dessa episoder så skulle huvudkaraktären (Stanley Ipkis) ha en dejt med en tjej. Denna tjej råkar av misstag få på sig masken och förvandlas till en kvinnlig version och det var där det hela började för mig. Jag tyckte att hon var väldigt sexig men man kan väl snarare säga att jag blev kär i henne eftersom jag var 10.

Lyckades faktiskt hitta avsnittet på YouTube som ni kan se. Det börjar 8:00 in i första klipppet. Att dömma av de högst rankade kommentarerna på båda videos verkar folk tycka att hon är het

Del 1 http://www.youtube.com/watch?v=wIh01YGTTOI
Del 2 http://www.youtube.com/watch?v=4417k6QVT1w

Jag berättade allt för mig min tjej och hon började asgarva så fort jag hade berättat klart och undrade om jag skämtade men jag sa till henne att jag var seriös. Hon tyckte bara att det var kul och var mest glad för att jag inte tände på något äckligt som kiss och bajs. Detta var ju verkligen mer sanitärt. Hon sa till mig att hon såg fram emot att måla sig och att det här skulle bli men kul men att hon inte skulle kunna hålla sig från att skratta under självaste akten.

Så två dagar senare efter vårt lilla samtal så stod hon i badrummet och fixade i ordning sig. Fy fan asså. Tror aldrig att jag har varit sådär jävla kåt som den gången. Hon såg ut som på den här videon fast med rött läppstift och en hästsvans.

http://www.youtube.com/watch?v=xsL6OCDRVoc Erkänn att hon är sexig

Hon sa att hon ville ge mig ett Blowjob så att jag skulle se hur mycket hon har ansträngt sig med sminket och färgen. under den tiden så sa hon fraser som "Smoking!", "Somebody stop me!" och putade med läpparna och gjorde kyssljud på det sexiga sättet som bara hon kunde. Fan vad nöjd jag var efter! Det var lätt den bästa BJn jag någonsin har fått. Efter sa hon dock att hon inte orkar stå och hålla på måla sig i en halvtimme innan vi ska ha sex hela tiden så detta är något som bara kommer att hända typ en gång i månaden vilket jag ändå är ok med.

Jag är verkligen glad att jag har fått en sån här grym tjej och att hon gick med på detta "rollspel"

Så vad tycker ni? Är jag en sjuk jävel eller är det bara en kul och kinky fantasi som jag har? Förutom detta ser jag mig som den normalaste killen någonsin. Hade ni tjejer kunnat göra något sånt här för eran kille?
Citera
2011-07-26, 13:59
  #2
Medlem
Mrs.Irongloves avatar
tycker det är sjukare att man vill bli "våldtagen" av sin pojkvän.
Citera
2011-07-26, 14:05
  #3
Medlem
HappyHarrys avatar
Tycker inte det är sjukt alls.

Du berättar din story på ett bra sätt. Kul för dig att din tjej har humor och ställer upp på din fantasi. Verkar helt klart som ni hittat en kul krydda i tillvaron.

Du vet, Hulken är grön. Kan du inte måla dig som Hulken och komma och rån-våldta henne. Skulle kombinera både din (om du gillar att vara grön själv) och hennes fantasi.
Citera
2011-07-26, 18:05
  #4
Medlem
Kul att ni inte tycker att det är sjukt Jag har gjort lite research och upptäckt att det finns väldigt många som tänder på idén av en She-Mask. Det finns t.ex. många som hänger på Deviantart och redigerar bilder med tjejer på och gör egen fan art.

Det där med hulken var ingen dum idé. Jag tänder dock inte på att vara grön själv men det skulle nog vara kul att komma på ett sätt att kombinera våra fantasier
__________________
Senast redigerad av Dr.Blumenfeld 2011-07-26 kl. 18:55.
Citera
2011-07-27, 09:07
  #5
Medlem
HappyHarrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Blumenfeld
Kul att ni inte tycker att det är sjukt Jag har gjort lite research och upptäckt att det finns väldigt många som tänder på idén av en She-Mask. Det finns t.ex. många som hänger på Deviantart och redigerar bilder med tjejer på och gör egen fan art.

Det där med hulken var ingen dum idé. Jag tänder dock inte på att vara grön själv men det skulle nog vara kul att komma på ett sätt att kombinera våra fantasier

Hon kanske kan måla sig helt röd som en hon-djävul med små horn i pannan så du blir skitsne på att hon inte är grön och känner en stor lust att våldta henne som straff! Semi-kombinerade intressen.
Citera
2011-07-27, 11:21
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HappyHarry
Hon kanske kan måla sig helt röd som en hon-djävul med små horn i pannan så du blir skitsne på att hon inte är grön och känner en stor lust att våldta henne som straff! Semi-kombinerade intressen.

Grym idé! Det är här skådespelar talangerna kommer in. Ser verkligen mig själv bli agressiv medan jag slänger henne på sängen och jag skriker: "Vafan är det här?! Va? Försöker du göra mig förbannad eller?!". Ska se till att prata med henne om det. Tack för hjälpen
Citera
2011-07-27, 14:35
  #7
Medlem
HappyHarrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Blumenfeld
Grym idé! Det är här skådespelar talangerna kommer in. Ser verkligen mig själv bli agressiv medan jag slänger henne på sängen och jag skriker: "Vafan är det här?! Va? Försöker du göra mig förbannad eller?!". Ska se till att prata med henne om det. Tack för hjälpen

Oooooh, kom på en ännu bättre. Hon kan sminka sig som Hello Kitty katten. Hon får spela söt och oskyldig. Du får sätta henne på plats. Hade det varit jag så hade jag inte behövt spela besinningslös våldsverkare. Det hade blivit genuint. Hatar allt vad det där genomkommersialiserade skitkatten står för.
Citera
2011-07-27, 21:14
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HappyHarry
Oooooh, kom på en ännu bättre. Hon kan sminka sig som Hello Kitty katten. Hon får spela söt och oskyldig. Du får sätta henne på plats. Hade det varit jag så hade jag inte behövt spela besinningslös våldsverkare. Det hade blivit genuint. Hatar allt vad det där genomkommersialiserade skitkatten står för.

Haha, nja. Det känns som det går mot en hel annan riktning från det jag gillar. Vi får dock hoppas på att din framtida/tjej är en sån där som gillar hårda tag så du iaf kan få testa hello kitty grejen. Kom gärna med en tråd då
Citera
2011-08-03, 01:07
  #9
Medlem
pdngs avatar
Haha, bara att gratulera, låter som ni har ett underbart förhållande.

En rätt harmlös fantasi ändå tycker jag.
Jag som tjej skulle kunna göra så om min kille ville att jag skulle det, men jag skulle nog ha svårt att inte börja skratta. ;p
Citera
2011-08-03, 15:55
  #10
Medlem
Lite annorlunda men kul, roligt att din tjej gjorde så för dig också! så tråkigt med tjejer som inte vill göra något för en, det avslutas snabbt!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback