• 1
  • 2
2011-07-25, 15:38
Medlem
longcatislongs avatar
Vilka fler än jag sitter och har tokångest över sina krogrundor på senaste. Har gjort av med lång över vad min ekonomi tål just nu. Sitter bara och väntar in mitten på månaden när man inte har ett korvöre men ändå ska försöka leva. men...

Tråkigt nog har man enbart sig själv att skylla

Är jag ensam?
Citera
2011-07-25, 15:41
Medlem
yfsjyckens avatar
Vet precis hur de känns! Ens vänner har ekonomin för att kunna dricka och betala dyra notor på krogen. Inte jag! Fyfan alltså, alltför många gånger man inte vet varför man tar dom där sista ölen på krogen och när man bjuder polarna när man inte har råd.

Låt mig gissa, var du ut igår?
Citera
2011-07-25, 15:44
Medlem
longcatislongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yfsjycken
Vet precis hur de känns! Ens vänner har ekonomin för att kunna dricka och betala dyra notor på krogen. Inte jag! Fyfan alltså, alltför många gånger man inte vet varför man tar dom där sista ölen på krogen och när man bjuder polarna när man inte har råd.

Låt mig gissa, var du ut igår?

Stämmer helt riktigt. Just nu är det snudd på olidligt. Blir lika besviken på mig själv varje gång. Vill bara lägga ner och stoppa huvudet i sanden!

Så jävla skämmit känns det.
Citera
2011-07-25, 15:45
Medlem
renkaoss avatar
Ja du är ensam!!
Citera
2011-07-25, 15:50
Bannlyst
Fan! Det är politikernas fel!

Man borde införa nån form av krog-bidrag. Det är för tusan alla människors rätt att kunna gå på krogen!
Citera
2011-07-25, 15:50
Medlem
ThreeSevens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av longcatislong
Vilka fler än jag sitter och har tokångest över sina krogrundor på senaste. Har gjort av med lång över vad min ekonomi tål just nu. Sitter bara och väntar in mitten på månaden när man inte har ett korvöre men ändå ska försöka leva. men...

Tråkigt nog har man enbart sig själv att skylla

Är jag ensam?

har samma känsla här, men som sagt, bara sig själv att skylla..
Citera
2011-07-25, 15:51
Medlem
Beskkovs avatar
Hehe vafan det är bara korka upp skiten och köra. Pengar kommer och går men minnena ( som man kanske har kvar ) består.
Citera
2011-07-25, 15:59
Medlem
3-Negrer-Med-Kedjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Obrigado
Fan! Det är politikernas fel!

Man borde införa nån form av krog-bidrag. Det är för tusan alla människors rätt att kunna gå på krogen!
Alla människor som är myndiga kan gå på krogen, men man behöver ju inte handla för att man är där.

Så jag antar att du aldrig varit på krogen.
Citera
2011-07-25, 16:00
Medlem
yfsjyckens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av longcatislong
Stämmer helt riktigt. Just nu är det snudd på olidligt. Blir lika besviken på mig själv varje gång. Vill bara lägga ner och stoppa huvudet i sanden!

Så jävla skämmit känns det.

Ja, men imorgon känns de bättre. Tyvärr är de ju så, man har ångest dagen efter sen är de "cool" att köra igen... De blir bättre imorgon.
Citera
2011-07-25, 16:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 3-Negrer-Med-Kedja
Alla människor som är myndiga kan gå på krogen, men man behöver ju inte handla för att man är där.

Så jag antar att du aldrig varit på krogen.

Så du menar alltså att bara rika ska kunna beställa in drinkar och ta sig jackan där?
Citera
2011-07-25, 16:05
Medlem
loaDss avatar
Krogbidrag hade varit något

Men du är nog låååångt ifrån att vara ensam med att ha krogångest .
Citera
2011-07-25, 16:07
Medlem
3-Negrer-Med-Kedjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Obrigado
Så du menar alltså att bara rika ska kunna beställa in drinkar och ta sig jackan där?
Ja, man får väl anpassa sig efter sin ekonomi. Har du inte råd med "drinkar" så skit i att köpa det. Husets öl för 35 kr fungerar utmärkt om man är snål.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in