2011-07-25, 12:50
Bannlyst
Låt oss först och främst skänka en tanka till det norska folket!

Det förs krig mot Afganistan,Irak,Lybien,Somalien och snart Iran. Man vill att så många muslim-invandrare ska samlas i Europa att folk tillslut tröttnar på dessa immigranter och flyktingar.Varför?

Om folket i Eu har fullt upp med att hata muslimer och negrer så blundar man för själva sanningen.... Vi går uppenbarligen på detta! Varför är människor generellt så lättlurade?

Muslimer är som en blandning av katt/kackerlacka. Det är mycket svårt att ta död på dem och deras religion... Detta vet "dem" om och skickar därför 16 miljoner Muslimer till EU (53 milljoner i hela Europa)

Vakna folket, innan det är för sent! Sluta skylla problemen/et på muslimer..... Det finns mycket större saker på G egentligen.

För att finanskrisen ska ta slut startar man krig till höger och vänster i demokratins namn. Det finns inget som är bättre för ekonomin än just krig, det är som att ge en döende man elchock när hans hjärta har stannat. Ekonomin är i den fasen just nu och behöver elchock mot hjärtat, CLEAR-- BZZZ.

Ledsen om jag skrev lite slarvigt. Hade lite brått.
2011-07-25, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av samadaga
Det finns inget som är bättre för ekonomin än just krig, det är som att ge en döende man elchock när hans hjärta har stannat. Ekonomin är i den fasen just nu och behöver elchock mot hjärtat, CLEAR-- BZZZ.

Du menar tvärt om va?
2011-07-25, 13:42
Medlem
q2tz5s avatar
Jag har svårt för trådar som är rakt igenom ironiska (eller är den det?).

Hur som helst så tror jag att båda dessa teorier (om det nu är två) är rent strunt... och efterfrågar eventuella källor.
Senast redigerad av q2tz5 2011-07-25 kl. 13:43. Anledning: glömde några viktiga ord i en mening... :-)
2011-07-25, 17:22
Medlem
Vem är det som skickar muslimer till Europa?
2011-07-25, 18:51
Medlem
unsungs avatar
Detta är ingen tråd för denna forumdel och eventuellt ingen annan forumdel heller.
Låst!

// moderator

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in