Citat:
Ursprungligen postat av King.of.Flash.Back
Tja,
Jag vill inleda med att säga "OP is a Fagot"
Är det svensk avundsjuka jag läser. Du kanske inte vet att han har ett skådespelar förflutet att det är de som han spelar på att han ska vara hård inte som alla andra mat program där de daltar runt med någon jävla råbiff. Han framställer inte sig själv som en överklass gubbe vet inte riktig hur du kopplar där han är grisig och svettas hans språk är vulgärt.
Give him a break!
Till och börja med vill jag säga att jag inte kan vara någon "fagot" (faggot) eftersom att jag är en kvinna.
Förmodligen har du aldrig träffat en man från en högre klass än dig själv. Av egen erfarenhet så vet jag att diverse herggårdskrakar beter sig Precis som Per Morberg, som han förövrigt har döpt om sig själv till för att försvenska sig själv lite extra då han funnit inspiration av Vilhelm Moberg som är urtypen av en svensk författare då han har skrivit böcker så som Utvandrarna, Invandrarna och Nybyggarna. Det här är ett bevis på att han försöker "fina" tills sin image. Jakt och fiske är en hobby för överklassen (min pappa) och Per väljer gladeligen att efterlikna denna trend. Vad får dig att tro att överklassen inte svär och svettas och är grisar? Newsflash; they do. Okej, så du känner Per Morberg och kan intyga att han spelar? Om han då gör det är det hans egna val att få mig att hata honom lite extra. För din information så startade mitt genuina hat redan back in the days då han medverkade i Rederiet där han förövrigt visar prov på fruktansvärt dåligt skådespel. Jag är inte övertygad om att han spelar någon form av roll i tv-rutan. Eller du har väl sett Zingo?