• 1
  • 2
2004-11-08, 17:13
Bannlyst
det rader ju en viss forkarlek till att klaga pa Fredrik Virtanen, med all ratt.
Men jag tycker nog att Mats Olsson ar steget osmakligare an Virtanen.
Standigt dessa sjalvgoda kronikor dar han alltid lyckas dra paralleller mellan Hammarbys senaste allsvenska match och nagon mumsig kottbit han at pa ett funkigt steakhouse nagonstans i Louisiana 1984 till tonerna av Springsteen.

Denna manniska verkar ha en konstig forkarlek till att alltid lyckas med att beratta om nagot intressant han gjort, i varenda kronika. Det ska garna handla om nagot tufft han gjort i USa, suttit i loungen pa Waldorf astoria eller likande.

Ingen annan som blir illamaende av denna manniska?
Citera
2004-11-08, 17:19
Medlem

Instämmer helt. Oerhört störande snubbe. Har mailtjafsat med honom om nån rutten krönika en gång. Han var otrevlig och skrev typ att "jag har massor av fans så jag skiter väl i dig". Jag förklarade vänligt men bestämt för honom att han var patetisk.
Citera
2004-11-08, 23:44
Medlem
stukas avatar
det roliga är ju att olsson har en biff med virtanen
Citera
2004-11-09, 14:23
Medlem
ericfjortondes avatar
Jo visst är MO självgod!

Men skillnaden mellan honom och Virtanen är att han kan konsten att skriva. Han har ju en dos känsla i det sätt han hanterar språket på.

Virtanen försöker så gott han kan - och misslyckas grovt.
Citera
2004-11-09, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stuka
det roliga är ju att olsson har en biff med virtanen

Det vill vi gärna höra mer om!
Citera
2004-11-09, 19:08
Medlem
Håller med. Mats Olsson är en dryg typ. Dessutom är han en riktigt risig författare. Läste "De ensamma pojkarna" en gång i tiden och jag fattar fortfarande inte att den gavs ut.
Citera
2004-11-09, 23:24
Medlem
stukas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bolt
Det vill vi gärna höra mer om!

lite löjligt tycker jag, men dom kan ju inte låta bli att nämna varandra i negativa ordalag om den andre vart på tv eller så..
kommer ihåg när mats olsson fick stora journalistpriset och virtanen skrev nåt i stil med "vad kommer härnäst, pulitzerpriset till mats bråstedt?"

rätt konstigt eftersom dom nog umgås med rätt mycket samma folk.
Citera
2004-11-10, 04:25
Medlem
General Nogis avatar
Ok, alla på en gång nu:

Mats Olsson är en jävla bög, Mats Olsson är en jävla bög...
Citera
2004-11-10, 19:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av General Nogi
Ok, alla på en gång nu:

Mats Olsson är en jävla bög, Mats Olsson är en jävla bög...
Om han är en jävla bög får vara osagt, däremot tror jag att han är bög. Det grundar jag dels på att han så ofta kommenterar manliga idrottares utseende, dels på en krönika där han kritiserade folk som kräver att homosexuella kändisar ska "komma ut".
- Det är upp till var och en att bestämma, röt Olsson och verkade engagerad på ett personligt plan.
Citera
2004-11-10, 20:28
Medlem
General Nogis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nuno
Om han är en jävla bög får vara osagt, däremot tror jag att han är bög. Det grundar jag dels på att han så ofta kommenterar manliga idrottares utseende, dels på en krönika där han kritiserade folk som kräver att homosexuella kändisar ska "komma ut".
- Det är upp till var och en att bestämma, röt Olsson och verkade engagerad på ett personligt plan.

Ovanstående inlägg var ett Eddie Meduza-citat. Den framlidne herr Meduza ansåg sig ju ha en hel del otalt med han och skrev därför tre låtar "Mats Olson är en jävla bög", "Kuken står på Mats Olsson" och "Mats Olsson runkar kuken"...
Citera
2004-11-10, 20:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av General Nogi
Ovanstående inlägg var ett Eddie Meduza-citat. Den framlidne herr Meduza ansåg sig ju ha en hel del otalt med han och skrev därför tre låtar "Mats Olson är en jävla bög", "Kuken står på Mats Olsson" och "Mats Olsson runkar kuken"...

Eddie Meduza-låtar om Mats Olsson!?
Ha-ha! Underbart.
Det hade jag totalt missat.
Citera
2009-08-29, 22:00
Medlem
visemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fetal

Instämmer helt. Oerhört störande snubbe. Har mailtjafsat med honom om nån rutten krönika en gång. Han var otrevlig och skrev typ att "jag har massor av fans så jag skiter väl i dig". Jag förklarade vänligt men bestämt för honom att han var patetisk.

INSTÄMMER!!! Har också tjafsat med miffot. Dryg och en jävel på att förneka skiten han skrivit, alltså innebörden av det. Noll intresse av att föra en diskussion, bara dryg och otrevlig. Substanslös opportunist som uprepat sig själv sedan 1972.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in