Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2019-12-09, 18:07
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HaroldPyott
I länder med primitivare förhållanden och sämre sjukvårdsresurser, som t ex UK, händer det ofta att det samlas in pengar till cancerdrabbade eller sjukdomsoffer. I Sverige är ju attityden att om man har betalat skatt skall staten och sjukvården klara sina uppgifter om man blir krasslig, utan att välgörenhetsinsatser behövs. En del cancerpatienter ser avmagrade och avtynade ut, andra gör det inte, dock verkar mördar-Mats inte alls sjuk på bilden, som dock kanske är gammal. Bara 44 år gammal är han dessutom. Tanten verkar ha mani på att samla in pengar via internet, en luring på gång kanske?


Pengarna va först för en sista sommar med familjen som han har, dom reste osv. Nu samlas det in pengar för att hans fru och barn ska få nu när han är död,
Han tvär slocknade idag 9/12-19 vid klockan 11, och han såg ut som ett skelett med hud på, Så bilderna du sett har varit äldre.
Citera
2019-12-09, 19:51
  #26
Medlem
Hubba, stämmer detta hade ‘Grisenkanflyga’ (#14) alltså rätt och Matsa var verkligen döende. Jag trodde nog att bilden var gammal. Bra gjort av tanten att samla in medel! Här på Flashback kan han dock inte räkna på någon sympati, snarare skulle de gamla FB-arna skåla i glögg att den uslingen var borta.
Citera
2019-12-10, 00:00
  #27
Medlem
Japp, det stämmer att Mats dog idag på förmiddagen enligt hans brors inlägg och hans svägerska. Nu kan svägerskan vältra sig i denna "olycka" också som så många andra under åren som gott.
Citera
2019-12-19, 06:28
  #28
Medlem
Han har avlidit nu....
Citera
2020-08-03, 09:53
  #29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Musta-Pekka
Finns ingen anledning naturligtvis. Och frågan är vad det är för idioter som ger henne/de pengar. Hon har flera insamlingar på 15000 där hon fått varierande belopp, ska ta lite screenshots o slänga upp...

Då ser du också att alla andra insamlingar är som hon har skänkt pengar till och att det inte är hennes insamlingar. Har bara sett att hennes är den där det samlas in pengar till den sista sommaren eller nåt sånt.

Parets gemensamma dotter hade lagt upp en intressant smskonversation på sin Facebook där han berättade för henne hur han gjorde när han mördade Linda bla. Han visade även under vilken skithög han var. Nu kan jag inte se den längre tyvärr.

Jag, som många av hans tidigare vänner vände honom ryggen när han mördade henne men är det något ni undrar över så fråga på så ska jag försöka svara på allt.
Citera
2020-11-29, 10:45
  #30
Medlem
Vart kan man se allt detta som svägerskan och dottern skriver?
Citera
2022-05-22, 20:44
  #31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kent-Svensson
Vart kan man se allt detta som svägerskan och dottern skriver?


”Mikkan” Sidén , heter jag som är gemensamt barn till Linda o Mats, har nån frågor skicka på facebook då isåfall, inte gissa massa här på nätet

Sök på Mikaela mikkan Sidén
__________________
Senast redigerad av Unicornfab1 2022-05-22 kl. 21:37.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback