• 1
  • 2
2004-11-07, 20:20
Medlem
mogs avatar
Hej!

Min flickvän har lagt fram en väldigt intressant idé till mig. Hon vill vara min slav under en helg, alt. att jag är hennes slav.

Vad är lämpliga "straff" man kan hitta på till henne om hon varit stygg eller under denna helg. Vad man kan hitta på.
Har några ideér själv såklart, men tips är ju aldrig fel!

Mina ideér änsålänge är:

+ bakbinda hennes armar och säga åt henne att "gå ner på mig"

+ säga åt henne att hon inte får ha trosor på sig och att hon ska ha kjol på sig när vi går utanför dörren,
oavsett om vi ska handla mat eller om vi ska ut och festa.

+ hon måste ställa upp på sex när jag bestämmer det, tex. om jag vaknar mitt i natten och vill ha sex.

+ bakbinda hennes armar och låta dom vara där när vi ska äta, hon får hitta ett eget sätt att äta.

+ binda fast henne i sängen och "driva henne till vansinne" med tex. en fjäder...

edit: inte för hårda "straff" tänkte jag. jag vill ju att hon ska "plågas", men på ett sätt som båda kan njuta av.
Citera
2004-11-07, 20:23
Bannlyst
Pissa henne i munnen så fort hon försöker ta ton!
Citera
2004-11-07, 22:49
Medlem
så fort hon öppnar munnen drar du ner byxorna och trycker in dasen i munnen på henne.
Citera
2004-11-08, 12:49
Medlem
mogs avatar
men kom igen, lite mer seriösa svar.

jag skrev att båda ska kunna njuta av det. jag vill inte förlora henne.

det "straff" jag använder för att "straffa" henne kan hon ju använda mot mig om jag ngn gång ska vara hennes slav...
Citera
2004-11-08, 12:57
Medlem
Laments avatar
Bind henne så att armar och ben är helt sträckta. Smiska henne och knulla henne bakifrån. Sedan sprutar du ut på hennes rygg och går iväg och ser på tv. Sedan får hon ligga där en halvtimme kanske..
Citera
2004-11-08, 13:54
Medlem
straff

Vet inte om det är ett straff direkt.

Bind henne i en hogtie, lägg henne sedan på rygg. Sedan slickar du henne i typ länge.

Skulle hon sedan straffa dig med detta, varsågod gärna.

steve
Citera
2004-11-08, 22:50
Medlem
Alltså, du behöver ju inte göra det exakt så, men använd det på några ord typ... eller gärningar. Så fort hon klagar över att hon är hungrig så måste hon suga av dig, varje gång hon säger ordet grön måste hon suga av dig... ja du fattar principen, få henne att undvika vissa beteenden, klassiska betingning helt enkelt
Citera
2004-11-28, 03:18
Medlem
Ariels avatar
Kräng på henne en våtdräkt fylld med pölsa. Det är nog ganska kul.
Citera
2004-12-03, 09:42
Bannlyst
Tycker du hade ganska bra förslag själv Mog, det är väl sånt jag brukar göra när jag har nån liten kåtslyna i koppel över helgen...

En personlig favorit är att binda fast henne och trä på en ögonbindel, sedan gå lös med rakblad, tunga, stearin och lite allt möjligt...en fjäder tycker jag knappast är "straff"...
Citera
2004-12-03, 16:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av somniferum
...en fjäder tycker jag knappast är "straff"...

Personligen tycker jag det ar mycket mer straff an att till ex fa smisk. Ligga dar och skratta sa att man knappast kan andas.
Citera
2004-12-03, 17:08
Medlem
Några förslag

Använd säkerhetsord tex gul ( = ta det lite lugnare), röd (=SLUTA och släpp loss mig om jag är bunden). Prata om detta innan ni börjar.

-Klädnypor i hennes bröstvårtor

-Bind henne och smek henne sedan....sluta precis innan hon kommer...om och om igen.... ( ev. även med dildo). Eventuellt smiska hennes lår lätt när du smeker henne.

-Överraska henne med en ögonbindel

-Låt henne ge dig en skön massage

-Smisk på rumpan med handen.

-Hon ska tilltala dig med "Ni", säger hon ditt namn eller annat så påpekar du att det blir större straff sedan...

Jag får intrycket på att hon är mer undergiven än du tror, du skriver "gå ner på mig" istället för att suga, hon pratar om straff, du tänker på fjädrar. Hoppas ni möter varandra nånstans på mitten. Berätta hur det går.
Citera
2004-12-03, 18:07
Medlem
Klickens avatar
-Fyll badkaret med vatten och tryck ner henne under ytan och håll henne där i 2-3 minuter (Waterbondage)
-Bind fast henne och pissa på henne (Wet, ev. scat?)
-Kittla henne
-Bygg en elpistol och ge henne stötar
-Bind fast henne naken och lägg henne på balkong eller trädgård i några minuter (givetvis nu när det är kallt ute)
-Piska eller smiska
-Häll flytande stearin på henne
-Sätt nålar i bröst och bak
-Bind fast henne i duschen och sprut kallt eller varmt vatten på henne
-Förnedra henne genom att berätta för henne hur ful, värdelös osv. hon är.

Bara fantasin sätter gränser!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in