2013-11-10, 01:24
Medlem
Palmes kärring gav vid de första förhören en detalj om mördaren, som sedan mörkades bort att mördaren skulle vara spänstigt samt storväxt i kroppen med litet huvud på axlarna.
Citera
2013-11-16, 22:24
Medlem
Jag tror mycket väl att AA kan vara den som höll i revolvern så att säga. Frågan är hur man isf binder honom och herrarna kring stockhoms försvarsskytteförening till dådet?
Citera
2014-01-09, 22:57
Medlem
barnets avatar
Att AA sköt Palme är ingen hemlighet inom poliskåren. Men till saken hör att en person pyntat sjuka summor till honom för genomförandet. Och namnet på denna kapitalstarka gubbe är desto hemligare.
Citera
2014-01-17, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av barnet
Att AA sköt Palme är ingen hemlighet inom poliskåren. Men till saken hör att en person pyntat sjuka summor till honom för genomförandet. Och namnet på denna kapitalstarka gubbe är desto hemligare.

Borde väl kunna framgå någonstans att A A skulle ha sjukt mycket pengar någonstans?
Gå igenom hans olika konton...
...om det var kontant så skulle han väl springa runt och försöka köpa för gamla hundrakronorssedlar
från 80-talet...
Citera
2014-06-17, 10:07
Medlem
Har läst igenom denna tråd nu och är inte imponerad! Ingen här känner ju Avsan personligen... Han måste ju känna ganska mycket folk men ingen har hittat sig hit?
Citera
2014-06-21, 00:21
Medlem
Kn Kroks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jeriko89
Har läst igenom denna tråd nu och är inte imponerad! Ingen här känner ju Avsan personligen... Han måste ju känna ganska mycket folk men ingen har hittat sig hit?
Varför skulle någon som känner Avsan kommentera här?
Citera
2014-08-18, 23:46
Medlem
Hans fru var hans alibi inför mordnatten på Palme och det lät vatten tätt för ut
Citera
2014-08-18, 23:48
Medlem
Att han gått på anabola samt även varit försäljare av anabola är egendomligt att det ha r aldrig varit straffpåföljt
Citera
2014-08-18, 23:54
Medlem
Man kan säga att tullen avslöjade Palmes mördare i och med avslöjandet med walkie talkie utrustning samt Östlings bostads razzia.
Citera
2014-09-02, 21:17
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jeriko89
Det här säger inte så mycket men en av mina gamla kompisar har Anti Avsan som vän på Facebook eftersom de är partikamrater. Jag har aldrig dristat mig till att fråga honom vad han har att säga om Avsans påstådda nazistsympatier och eventuella inblandning i MOP. Kanske borde fråga honom?
Citera
2014-10-05, 01:44
Medlem
utan.att.stannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Det här säger inte så mycket men en av mina gamla kompisar har Anti Avsan som vän på Facebook eftersom de är partikamrater. Jag har aldrig dristat mig till att fråga honom vad han har att säga om Avsans påstådda nazistsympatier och eventuella inblandning i MOP. Kanske borde fråga honom?
Jag röstar ja !
Citera
2014-10-05, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten

Passa på att fråga om det var han som stod i Dekorimahörnet när de unga kvinnorna frågade hur mycket klockan var.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in