2011-07-21, 20:52
Medlem
Har ganska nyss blivit stolt far och har fått erbjudande att gå med i Liberoklubben. Då får man tydligen tillgång till en "förmånlig poängshop". Jag är oerhört anti hela "samla-poäng-och-få-skitsaker" grejen (typ köp 300 dassrullar och få filmen Rango, eller köp 200 liter juice och få ett bananfodral).

Min fråga till er lyder således, är det någon som är med i Liberoklubben och dess poängsamlande, och är det något att ha?

Hepphepp!
Citera
2011-07-24, 20:20
Medlem
Alltså, eftersom du läre köpa en massa grejjer (blöjor,tvål,salva, osv) så kan du ju lika gärna gå med och få poäng för det. Du förlorar ju inte nå på det. Plus att man får ganska roliga nyhetsbrev från dom utifrån barnets ålder om deras utvecklig,vad som händer just nu osv. Gå med tycker jag
Citera
2011-09-07, 11:13
Medlem
Främst så får man en hel del rabattkuponger på blöjor och tillbehör, 50kr här, 25kr där. De har en del ok prylar i sin "poängshop" också, badrockar och en del andra småprylar.
Citera
2011-09-07, 12:00
Medlem
Rabattkuponger är alltid bra, blöjor är inte billigt. Sen kan du använda streckkoder och sånt på deras sida, om jag inte missminner mig.
Citera
2011-09-07, 17:15
Medlem
Vi gick med i liberoklubben, dock glömde jag helt bort att utnyttja den och nu har vi tröttnat på att deras jävla blöjor går sönder hela tiden så vi tänker (efter rekommendation från bekanta) gå över till willys egna blöjor.

Annars är ju rabatt-kuponger alltid bra, blöjorna är ju inte direkt billiga. Men frågan är om det är några vettiga saker i poäng-shoppen. ("informations"-mailen man fick ger jag inte mycket för.)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in