2011-07-21, 20:25
Medlem
Har ftt papper frn swedbank om mnadskp frn nyrsskiftet till ett halvr senare. Jag r inte (vad jag vet) kund i swedbank men jag har fondkontonumer och fondbolag som str p pappret. Kan jag p ngot stt ta reda p hur mnga andelar det handlar om totalt utan att g till swedbank (fr jag r lat, banken r stngd och jag r otlig). Det r givetvis farsan som betalat varje mnad s jag har ingen som helst koll.
Citera
2011-07-21, 20:44
Medlem
Om du ftt ngon form av halvrsbesked torde det framg hur mnga andelar som finns samt vrde vid ett visst datum, gissningsvis sista juni. Om det r ngon form av bekrftelse p fondkp du har ftt en gng i mnaden, r det vl bara att summera andelarna frn varje kp och sedan kolla vad fonden har fr kurs. S kan du enkelt rkna ut vrdet.

Om det r ngot annat du ftt fr du nog vnta till imorgon och knalla ned till nrmsta kontor och underska saken. Brnn nu inte allt p vin kvinnor och sng.
Citera
2011-07-21, 21:23
Medlem
nja visst kan jag rkna ut hur mnga andelar det r fr det hr halvret men det sger inget om hur mnga andelar som sammlats innan nyr.
Citera
2011-07-21, 21:40
Medlem
Frga din far hur mnga andelar du hade vid rsskiftet, han borde ftt ngon rsredovisning. Eller g och hng p lset nr banken ppnar imorgon bitti.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in