• 7
  • 8
FromAnotherPlaces avatar

Moderatormeddelande

Postat av FromAnotherPlace 2017-07-05, 03:05
Medlem
Nu finns en FAQ infogad i startinlägget och andra inlägget. Vänligen läs den för att hitta svar på era frågor innan ni postar i tråden.

/Mod.
2017-07-10, 15:27
Medlem
Vilken gata är bäst att bo på? Kan jag förvänta mig en 2a/3a om jag stått i kö sen 2013?
Någon som har bilder från en sådan lägenhet? Har endast bilder på 1orna.
Citera
2017-07-10, 16:41
Medlem
FromAnotherPlaces avatar
Ett felplacerat inlägg är flyttat hit från den här tråden: (FB) Plugga i Luleå, som berör studier och studentliv i Luleå. Studentbostadsfrågor tas uteslutande i den här tråden.

/Mod.
Citera
2017-07-28, 16:08
Medlem
Hej tänkte kolla om någon här vet när man får första hyresavi:t. Och när sista betalningsdagen är.
Citera
2020-08-25, 19:38
Medlem
Swedragons avatar
Tänkte försöka ”varna” alla om Lulebos bostäder på Björkskatan, iallafall de med gemensamt kök.
Stått i kö här länge, ska nu börja studera här och flyttade upp för en vecka sedan. Jag valde att bo i korridor för att träffa nytt folk och spara pengar första året. Mitt sämsta beslut någonsin. Alla bostäder är numera upptagna så en flytt är numera omöjlig.
Köket är under all kritik, riktigt äckligt. Jag är inte kräsen av mig, men om du ska överleva här så bör du köpa egna köksredskap. Jag blev aldrig varnad. Går att leva här om du införskaffar egna bestick, tallrikar och kastruller. Grannarna röker både cigarett o vattenpipa så köket är fyllt med tobaksrester, skandal.
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in