Citat:
Ursprungligen postat av
Sudden777
Tack för snabbt svar!
För grejen är att vi är 3 personer på 20 tabletter (30/500) och jag är den enda som testat förut.
Förra gången jag testade tog jag först 2 st sen efter 30 min tog jag 2 till och sen efter ytterligare 30 min drygt tog jag 3 till och blev då rätt skev och trött i typ 4 timmar kanske. Så jag vill inte att det ska bli likadant utan att jag blir avslappnad och skum i benen som är så gött
Men kanske börjar med 4 och sen eventuellt fyller på ändå med 3 till, eller är inte det bra? För vill inte ta för mycket direkt heller
Det bästa ruset får du om du tar alla tabletter samtidigt. Dock är det inte bra för levern att trycka i sig 7 Citodon och därmed få i sig 3,5g paracetamol på en gång. Det ni isåfall borde göra är en CWE. Då separerar man kodeinet från paracetamolet och levern tar inte lika mycket stryk. Jag beskrev i
det här inlägget hur jag brukar gå till väga.
7 tabletter är nog bra för dig, men dina polare som inte testat tidigare behöver inte lika mycket. 3-5 beroende på kroppshydda. Sen är det lite annat som spelar in över hur vida ruset blir. Att ta kodein på tom mage anser jag ge en betydligt bättre effekt.
Vissa gillar att gå ut under sitt kodeinrus men jag personligen slår hellre på en film eller ligger och lyssnar på lite Chillstep eller annan lugn musik, alternativt P3 Dokumentär. Valet är ert, alla är vi olika.
Till sist vill jag önska er en trevlig stund tillsammans men att ni är försiktiga. Det är absolut inga stora doser ni tar men första gångerna är det bra att ta det säkra före det osäkra. Lycka till!