2011-07-20, 19:38
Medlem
Lter i mina ron som en kittlande knsla, att grva ner sig i sitt undermedvetna under en tripp. Men vill inte rubba psyket, ngon som provat och kan ge omdme? Tnker inte p ngon riktig hardcore-hypnos som fuckar med psyket utan typ regression (kan tnka mig finfina cev's) eller bara ngon avslappnings-inspelning fr att komma i rtt mood.
Citera
2011-07-20, 22:05
Medlem
kamouflagekorvs avatar
Finns vl psykologer som har anvnt hallucinogener i sitt arbete, har fr mig att jag har lst det ngonstans. Sitter ngon p de dokumenten som jag pratar om s fr de grna lnka
Citera
2011-07-20, 22:07
Medlem
stt dig i stolen och kolla p Earthlings under en tripp :PP D hnder de nog grejer
Citera
2011-07-20, 22:14
Medlem
CristDaFists avatar
lter lite ondigt om du inte vill bli riktigt hypnotiserad av en som r bra p det. Annars rcker det ju att ta en hallucionogen drog :-P

r nog inte s farligt men det kan ju ta p psyket beroende p vad den andra personen grver upp i ditt undermedvetna fr dig.
Citera
2011-07-20, 22:50
Medlem
cercinas avatar
Sk efter "hypnodelic therapy",ett par amerikanska psykologer har provat hypnos under LSD rus p 60 talet. Uppenbarligen ger den kombinerade behandlingen ett verlgset resultat n enskild behandling under vanlig hypnos kontra psykoterapi under hallucinogent rus. Men som sagt s r omrdet inte utfrligt underskt n.
Citera
2011-07-20, 23:07
Medlem
Jag har provat sjlvhypnos och guidad inspelad avslappning/hypnos under pverkan av 2cb-fly och svamp. Jag upplevde i den guidade hypnosen att det var mycket svrt att hlla fokus, det kndes som det tog s lng tid mellan varje instruktion (hallucinogener brukar ju ha den effekten) s man hann bli ofokuserad och tankarna och hallucinationerna frsvann lngt t andra hll n instruktionerna p bandet. Men jag upplevde ganska skruvade effekter och hallisar. Minns att i brjan av instruktionen skulle man g igenom alla kroppens delar och f dem att slappna av, knde och sg att min kropp var uppbyggd av ett korthus som ramlade ihop nr jag sjnk djupare. Nr jag skulle slappna av i nacken sg jag nackkotorna uppbyggda av huvuden frn sabeltandade katter som var sammanfogade.
Tyckte det fungerade bttre med sjlvhypnos eller vad man ska kalla det. Testade det under en djup svamptripp. Lade mig i min sng, blundade och koncentrerade mig p att slappna av fr att sedan koncentrera mig p vad jag ville uppleva.
Citera
2011-07-21, 10:42
Medlem
Lite kul att du frgar om det r ofarligt :-) Det andra du har tagit r nog mera farligt n sjlva hypnosen.
Hypnos ska ibland undvikas fr folk som har olika psykiska problem det kan framkalla psykoser bla men det kan du f av droger ocks s dem tillsammans r nog ingen bra blandning.

Men vad vet jag :-)
Citera
2011-07-25, 01:47
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Jag tror att jag sett ngonstans att CIA hll p att frska hypnotisera folk med att ge dem LSD. Det var heroinister som de hade fngat och tvingat i LSD och frskt f dem i hypnos.
Citera
2011-08-08, 15:20
Medlem
Milford.Cubicles avatar
hypnos- och meditationsvideos p youtube r trevligt. lugnt och tryggt. kan inte tnka mig att det skulle vara farligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in