Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-07-20, 17:30
  #1
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Nu ska jag också var den som startar en sån här temporär tråd utan allmän diskussion.

2 senaste avsnitten av "skyll inte på mig" med Magnus & Brasse sändes i fredags, finns det några TV sända! repriser av dessa reprisen kvar i programtablån? innan det är försänt på fredag igen.
Citera
2011-07-20, 17:46
  #2
Moderator
Pojken med guldbyxornas avatar
Det verkar det göra. Hemsk serie för övrigt.
Citera
2011-07-20, 19:25
  #3
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Jag tyckte herrns sida vart lite rörig, har jag förstått det rätt
att nu på Fredag22/7 är nästa och sista gången avsnitt 3-4 repriserar? på SVT 24 kl 22.30


Förövrigt var serien inte gräslig, detta trots Magnus & Brasse, det här är ju en "svensk" föregångare till "Bottom" oavsett förpackningen.
Citera
2011-07-20, 21:36
  #4
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Jag tyckte herrns sida vart lite rörig, har jag förstått det rätt
att nu på Fredag22/7 är nästa och sista gången avsnitt 3-4 repriserar? på SVT 24 kl 22.30


Förövrigt var serien inte gräslig, detta trots Magnus & Brasse, det här är ju en "svensk" föregångare till "Bottom" oavsett förpackningen.

Serien blev ju sågad redan när det begav sig och jag har ett svagt minne av att M&B inte var särskilt stolta heller. Som någon recensent konsterade så finns det många repliker som de måste ha skämts över att framföra.
Citera
2011-07-26, 23:48
  #5
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oliveira
Serien blev ju sågad redan när det begav sig och jag har ett svagt minne av att M&B inte var särskilt stolta heller. Som någon recensent konsterade så finns det många repliker som de måste ha skämts över att framföra.

Serien är väl i klass med Björn Skifs långfilmer. Det vill säga genuina lågvattenmärken.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback