Jag letar efter ett program som släcker ned skärmen tills man skriver in en kod på tangentbordet. Finns det ett sådant program och vart får jag i sådana fall tag på det?
Det är precis de 2 sakerna man kan göra med Windows inbyggda skärmsläckare.
Vilken Windows version har du?
För hur man gör varierar.
Jag har Vista. Men är den inbyggda skärmsläckaren svart tills man skrivit in lösenordet och tryckt Enter? Helst skulle jag vilja att man kom till den vanliga inloggningsrutan efter att man gjort detta. (Ja jag är en aning paranoid )
skärmsläckare drar bara onödigt mycket ström på grund av alla flashiga effekter.... LED skärmar nuförtiden drar bara 4 Watt ström, så det behövs inga skärmsläckare längre. de användes mest bara på 90-talet.
Jag har Vista. Men är den inbyggda skärmsläckaren svart tills man skrivit in lösenordet och tryckt Enter? Helst skulle jag vilja att man kom till den vanliga inloggningsrutan efter att man gjort detta. (Ja jag är en aning paranoid )
är du paranoid så förlitar du dig inte på windows värdelösa inloggning för att skydda något viktigt.
Senast redigerad av kh31d4r 2011-07-20 kl. 22:36.
Anledning: typo
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!