Citat:
Ursprungligen postat av Noxid
Hej!
Det här låter verkligen inte bra. Har du trots att du betalar för smspaketet verkligen accepterat att betala för smsen i alla fall? Ring in till kundservice igen och stå på dig.
Ang det med avtalet så har du rätt att se exakt vad det är du skrivit under alt sagt under det inspelade samtalet. Kontakta kundservice!
Om det inte löser sig hör du av dig i tråden igen så ska vi göra på ett annat sätt, så allt löser sig!

Nej det är inte speciellt bra.
På relativt kort tid har jag fått en räkning på ca 8000 kr för datatrafik trots att jag har ett fast pris på 149 kr, fått betala för samtliga sms trots att jag har ett fast pris på obegränsat antal sms, fått 5 GB datatrafik trots att jag har avtal om 10 GB och i samtliga fall har det tagit åtskilliga samtal innan ni har erkänt era fel.
Värst var nog räkningen på ca 8000 kr, det krävdes ca 30 samtal innan någon av er lyckades fatta vad som var avtalat, ingen av er ville lyssna på det inspelade avtalet som fanns mellan oss. Jag fick inget som helst kompensation för detta. Jag har missat 45 GB datatrafik för att ni inte vet vad ni avtalar, för detta får jag tre månader avgiftsfri surf, begränsat till 10 GB per månad vilket är en skymf.
Tele2 var en gång i tiden ett piggt alternativ till statliga Televerket, idag har ni blivit värre än Televerket någonsin var. Jag tror att den gode Stenbeck skulle sparka hela Tele2:s ledning omedelbart om han återuppstod idag. Från och med nu kommer jag såga hela er verksamhet jämns med fotknölarna så fort någon nämner er eller skriver om er, jag kommer dela med mig av mina erfarenheter och förhoppningsvis skrämmer jag bort både gamla och nya kunder. Den här tråden är under bevakning och jag kommer varna alla som har frågor om er och era gangstermetoder.