2011-07-18, 22:26
Medlem
Ska börja vlcd kur. Hur mycket går det att gå ner i vikt med endast shakes i 2 månader?

Är 168 cm, har gått upp massa vikt på grund av depression . Väger nu 96 kg. jag har lyckats gå ner från nästan 100 kg till 68 förr (ej genom vlcd) så jag vet att jag klarar det. Men som sagt. ni som gått på strikt VLCD och tränat någorlunda. Hur mycket går man ner i vikt under denna tid?

Mod kan placera om tråden om det anses vara fel placerad.
Citera
2011-07-18, 22:52
Medlem
Jag är ingen expert men skulle ändå påstå att det är högst individuellt och omöjligt att svara på
Citera
2011-07-25, 13:15
Medlem
Jasos avatar
Som Qwertin säger, det är individuellt och sen beror det på hur strikt du är med planen. Jag har precis börjat med VLCD och det är svårt i början, men det blir lättare sen och jag är jättestrikt med planen.

Jag är 165cm och väger en bra bit över 100 pannor och jag hoppas detta hjälper mig att komma igång. Men det som är värt att komma ihåg att man måste ändra sina kostvanor på sikt. Om du nu fullföljer två månader på enbart shakes, så kan du inte återgå till dina gamla vanor efter dieten, utan du måste ändra på din kost också, annars så går du upp i vikt igen. Själv håller jag på och jagar lågkalori recept som jag kan använda efter dieten.

Lycka till!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in