• 1
  • 2
2011-07-18, 18:42
Medlem
ralph89s avatar
Hrde lite sm skvaller p gymmet idag , tnkte om ngon mer hade lite mer och bttre information om hndelsen . Vi*ktor Fredriksso*n har blivit knivskuren i ansiktet av D*avid Olsso*n hndelsen intrffade i lrdags (16/7). GM (Hnger mycket med leo, som det skrivs om i denna trden https://www.flashback.org/t1473096 ). inte s intressant att veta kanske, Men d fr man iaf en liten uppfattning av umgngeskretsen ocks
Citera
2011-07-18, 19:43
Medlem
lder p dessa killar?
Citera
2011-07-18, 20:37
Medlem
ralph89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av badNick
lder p dessa killar?

BO r 89:a och GM r vl 91-92 typ. tnkte du p?
Citera
2011-07-18, 22:04
Medlem
Raouls avatar
Umgngeskretsen r VLDIGT intressant att veta. Vad var upprinnelsen till knivskrningen?
r D*avid Olsso*n tidigare straffad, precis som Leo som d den andra trden utspelade sig var skriven p ngon typ av halvvgsboende fr fula fiskar i IOGT-NTO:s regi. Efter en snabbkoll r han fortfarande skriven dr.

Var skedde knivskrningen?

Det finns tv DO i Kungsbacka, en fdd 91 och en fdd 92. Finns det ngon bild p D*avid Olsso*n? I spoliern finns en Facebookgissning, frn Leos vnlista:

Gr D*avid Olsso*n ocks p tjack, precis som Leo?

Jag hittar ingen notis om det intrffade i ngon av lokalblaskorna.
Citera
2011-07-18, 22:43
Medlem
ralph89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raoul
Umgngeskretsen r VLDIGT intressant att veta. Vad var upprinnelsen till knivskrningen?
r D*avid Olsso*n tidigare straffad, precis som Leo som d den andra trden utspelade sig var skriven p ngon typ av halvvgsboende fr fula fiskar i IOGT-NTO:s regi. Efter en snabbkoll r han fortfarande skriven dr.

Var skedde knivskrningen?

Det finns tv DO i Kungsbacka, en fdd 91 och en fdd 92. Finns det ngon bild p D*avid Olsso*n? I spoliern finns en Facebookgissning, frn Leos vnlista:

Gr D*avid Olsso*n ocks p tjack, precis som Leo?

Jag hittar ingen notis om det intrffade i ngon av lokalblaskorna.

apprp Leo fick jag veta av en vn att han skall f 6mn Ang misshandel p en 70 r gammal gubbe. D*avid Olsso*n umgs/umgicks mycket med denna Leo, s antagligen gick/gr han ocks p tjack,
jag fattade det som att knivskrningen var utanfr Mingel, och allt brjade med ett brk (lite efterforskning) och nr en tjej drog isr dessa killar s hade BO spottat denna tjejen i ansiktet! Med flit eller inte vet jag inte, men frmodligen drfr D*avid Olsso*n gick ls med kniven.
Och det r rtt kille ifrn fejjan, han kom ut ifrn hktet idag!
Citera
2011-07-19, 12:04
Medlem
Dr.Buses avatar
En bild p David http://imageshack.us/photo/my-images/88/63948748.png/
Enligt rykten ska Viktor ha pratat med en tjej. Antagligen r David intresserad av denna tjej s det har slagit slant i det lila han har druppe.
Kniven var i alla fall liten. Bladet var ca 4cm.
Han flashade med kniven fr sina vnner tidigare under kvllen. "bra att ha om ngon vill brka" ska han ha sagt.

Ska bli kul att se hur detta slutar. Om han fr ngot straff efter han har varit och fikat med soc-krringarna. Viktor har ju en kusin som borde knna lite killar

P tal om Leo, han fick ju stryk av Lennart vid hamntorget fr ngra veckor sedan.
Citera
2011-07-21, 23:42
Medlem
Hem_brnts avatar
Var det Lennart Jansson som Leo fick stryk av?
Citera
2011-07-23, 21:39
Medlem
ralph89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Buse

Ska bli kul att se hur detta slutar. Om han fr ngot straff efter han har varit och fikat med soc-krringarna. Viktor har ju en kusin som borde knna lite killar

P tal om Leo, han fick ju stryk av Lennart vid hamntorget fr ngra veckor sedan.

Straffas lr han gra, varfr skulle Soc f honom ostraffad ge mig en enda bra anledning? isf skall jag ocks brja trffa massa Soc-krringar om jag nu begr ngot brott som jag sedan blir haffad fr!

Folk som knner folk, TRAMS. Mhnda att Alexander knner folk! Men vem fan gr inte det i nulget? Det r ju det enda man hr nr det brja nrma sig slagsml (JAG KNNER FOLK!!!) De flesta skiter i dessa tomma hot, och sen s tror jag inte s mnga lgger sig i detta fr denna hndelsen faktiskt. Lt grabbarna gra upp sjlva ga fr ga tand fr tand

Och nu till den pinsamma mnniskan Leo igen: Alla har vl slagit den jvla pundarn! Tycker nmligen jag hr att alla har pucklat p honom S vi det hr laget hade jag lagt ner att mucka grl om jag vore Leo
Citera
2011-07-24, 22:23
Medlem
Dr.Buses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ralph89
Straffas lr han gra, varfr skulle Soc f honom ostraffad ge mig en enda bra anledning? isf skall jag ocks brja trffa massa Soc-krringar om jag nu begr ngot brott som jag sedan blir haffad fr!

Folk som knner folk, TRAMS. Mhnda att Alexander knner folk! Men vem fan gr inte det i nulget? Det r ju det enda man hr nr det brja nrma sig slagsml (JAG KNNER FOLK!!!) De flesta skiter i dessa tomma hot, och sen s tror jag inte s mnga lgger sig i detta fr denna hndelsen faktiskt. Lt grabbarna gra upp sjlva ga fr ga tand fr tand

Och nu till den pinsamma mnniskan Leo igen: Alla har vl slagit den jvla pundarn! Tycker nmligen jag hr att alla har pucklat p honom S vi det hr laget hade jag lagt ner att mucka grl om jag vore Leo

Du missuppfatta mig nog, kanske skrev p ett klumpigt vis. Jag tror att David kommer bli flld fr grovmisshandel som det lr bli. Jag menar mer att straffet blir vl inte mycket mer n en fika hr i Sverige.
Sen r jag helt med dig p att det r oftast det man hr nr folk ska brka (jag knner folk).
Med tiden fr vi se vad som hnder.
Citera
2011-07-24, 23:54
Medlem
Han leo r en riktig luffare, har kommit fram till mig och tiggt tjack p stan Att han kt p stryk av lennart r vl bra, nu fattas bara att lennart den feta lilla rttan snubblar och bryter nacken s slipper vi det ckliga packet.
Citera
2012-07-17, 15:08
Medlem
Mackflashs avatar
Vem r Lennart Jansson?
Citera
2012-07-17, 18:25
Medlem
Hem_brnts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackflash
Vem r Lennart Jansson?

Lokal ex galning kanske man kan beskriva han som, har inte haft den lttaste uppvxten.
Han r dock jvligt trevlig och har hrt att han skrpt till sig ordentligt med ren och sen han flyttade ihop med sin tjej.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in