• 1
  • 2
2011-07-17, 21:35
Medlem
Hej...
Satt här och funderade på vilka ställningar ni tycker är jobbigast (konditionsmässigt osv) och vilka tycker ni är minst ansträngande? Motivera/förklara varför!

(Tänkte mest på vad ni som är killar tycker, men tjejer får ju också svara om ni anger att ni är tjejer, även om det är av mindre intresse för MIG, ;-) )

Själv tycker jag ju att vissa varianter på ridning kan bli rätt ansträngande konditionsmässigt och typ bakifrån är minst jobbigt som tjej, iallafall i säng/soffläge, medan stånde bakifrån kan vara risk för kramp i låren, vaderna, svanken... missionären kan vara väldigt olika beroende på hur man ligger och hur man har benen, på killens axlar = jobbigare (och skönare). (+ om man får luft obehindrat eller inte spelar roll oxå... haha.. )
Citera
2011-07-18, 00:15
Medlem
Ey ey, dålig kondition = dags att göra nåt åt det. Och då är ju ansträngande sex bästa metoden eftersom det är skönt och ger bättre kondition. Bra sex kräver bra kondition, även de mest atletiska personer flåsar och frustar när det går hett till.

Minst jobbiga positionen är att bli avriden, jobbigaste är svårt att välja en. Om man provar sig på de finurliga och invecklade positioner som finns i diverse böcker och på internet så upptäcker man att väldigt många positioner är väldigt jobbiga och på totalt olika sätt.

Vissa kräver att man kan slå dubbelknut på sig själva, andra kräver otroligt uthålliga muskler, andra kräver kondition som en maratonlöpare, vissa kräver att man tål smärta. Att välja en specifik position som den jobbigaste är svårt.
Citera
2011-07-18, 11:11
Medlem
Diablesss avatar
Doggy kan vara rätt svettig och även skeden om inte tjejen fattar att hon ska svanka ordentligt. Allra jobbigast är att knulla henne upplyft mot väggen. Där snackar vi mjölksyra.
Missionären är rätt lugn, likaså 69:an.

Som kille jobbar jag minst när jag blir avsugen/avriden.
Citera
2011-07-18, 13:05
Medlem
kinkimonos avatar
Håller med om att hålla henne upp mot en vägg eller dylikt tar verkligen på krafterna.
Vad som helst där man själv ligger på rygg och hon gör det mesta jobbet är mindre jobbigt.
Citera
2011-07-18, 13:54
Medlem
kalasetistans avatar
Är väl ganska traditionell men jag tycker missionären är skönast (är kille). Kan styra kuken PRECIS så det känns som mest skönt. Liggande bakifrån kan vara nice också, men missionären är bäst!
Citera
2011-07-18, 14:39
Medlem
cissies avatar
Jobbigast är att rida för då får man göra grovjobbet. Bakifrån är minst jobbigt, man behöver bara stå där och jucka tillbaka då och då
Citera
2011-07-18, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Filling
Ey ey, dålig kondition = dags att göra nåt åt det.

Hehe... Jag har inte dålig kondis inte... men ibland kan man ju fundra på vad som är mer å mindre jobbigt för killar man knullar med liksom... Om man ibland kanske föreslår/leder dom in i flera olika "typiskt jobbiga" ställningar efter varann kan det ju bli synd om dom rackarna... Egentligen mest bara nyfiken!
Citera
2011-07-18, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Siaso
Hehe... Jag har inte dålig kondis inte... men ibland kan man ju fundra på vad som är mer å mindre jobbigt för killar man knullar med liksom... Om man ibland kanske föreslår/leder dom in i flera olika "typiskt jobbiga" ställningar efter varann kan det ju bli synd om dom rackarna... Egentligen mest bara nyfiken!

Haha, försök inte, du vill bara veta vilka ställningar som är jobbiga för killar så att du kan utsätta dem för det. Eller hur, erkänn nu.

Av de vanliga vaniljställningarna så är det skeden och doggy som är jobbigast. Bland de lite mer halvvanliga ställningarna är det bryggan och stående (när man står upp och bär tjejen) som är jobbigast.
Bland de mer sällsynta ställningarna så är de flesta ganska jobbiga för båda.
Citera
2011-07-18, 21:15
Medlem
Fuck.n.Rollas avatar
Lyfta tjejen mot väggen är jobbigast, speciellt om det är en välsvarvad tjej närmare 1.75 och man håller på ett tag

Minst jobbigt är väl om tjejen suger , dock tror jag inte det räknas så när tjejen rider :P

Fast absolut skönast borde väl vara att dra över shakira doggystyle... Need i say why?
Citera
2011-07-18, 22:43
Medlem
Ogdens avatar
Lotusställningen, jag har aldrig förstått mig på hur fan den ska gå till... kan vara jobbigt att rida också, om man håller på länge. En ställning som jag och min kille hittat på själva, där han sitter ner med benen vikta under sig och jag sitter framför honom med benen vikta på samma sätt och "rider" med ryggen mot honom kan vara rätt jobbig för mig också, för att jag någon gång fått kramp i låren men mest för att jag kan bli jävligt öm i fittan om vi sitter i den för länge.

Min favorit är missionären, för den är så nära och intim (dessutom kommer jag i den) och änglastöten med tillhörande slickningar på brösten, för det är så jävla skönt.
Citera
2011-07-18, 22:55
Medlem
Fuck.n.Rollas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ogden
Min favorit är missionären, för den är så nära och intim (dessutom kommer jag i den) och änglastöten med tillhörande slickningar på brösten, för det är så jävla skönt.

Vill minnas att jag läste någonstans att en mans orgasm är 30 % emotionell och 70 % fysisk,
medan en kvinnas åandrasidan är 5 % fysisk och 95 % emotionell :P

Så detta med nära och intim kan ju vara en anledning till att du kommer
Citera
2011-07-19, 00:32
Medlem
Ogdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fuck.n.Rolla
Vill minnas att jag läste någonstans att en mans orgasm är 30 % emotionell och 70 % fysisk,
medan en kvinnas åandrasidan är 5 % fysisk och 95 % emotionell :P

Så detta med nära och intim kan ju vara en anledning till att du kommer
Kanske det, fast för att jag ska komma krävs det inte så mycket närhet och intimitet, mer pådunkning väldigt hårt och snabbt tror det mest är vinkeln, även om det du sa säkert kan spela in.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in