Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-07-17, 12:56
  #1
Medlem
KrookiKrumbless avatar
Badboll.nu har varit nere ett bra tag nu. Någon som vet varför, vad som hänt, eller så? Ganska trist i vilket fall, när man nu har varit mer stampsugen denna sommaren än på ett bra tag.

För er som inte känner till badboll.nu så är det en community för folk som gillar elektronisk musik (trance, techno, DnB etc). Där kan man dessutom hitta evenemang och fester över hela Sverige, alla med fokus på just elektronisk musik.

I vilket fall, är det någon som känner till liknande communities? Hade varit sweet!
Citera
2011-07-17, 14:26
  #2
Medlem
santanders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KrookiKrumbles
Badboll.nu har varit nere ett bra tag nu. Någon som vet varför, vad som hänt, eller så? Ganska trist i vilket fall, när man nu har varit mer stampsugen denna sommaren än på ett bra tag.

För er som inte känner till badboll.nu så är det en community för folk som gillar elektronisk musik (trance, techno, DnB etc). Där kan man dessutom hitta evenemang och fester över hela Sverige, alla med fokus på just elektronisk musik.

I vilket fall, är det någon som känner till liknande communities? Hade varit sweet!
Finns massa på facebook nuförtiden.
Citera
2011-07-18, 21:11
  #3
Medlem
Kawakamis avatar
Och för den som inte har facebook?
Citera
2011-07-20, 12:17
  #4
Medlem
KrookiKrumbless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av santander
Finns massa på facebook nuförtiden.
Facebook alltså? Känner du till några specifika grupper, om det var det du syftade på med Facebook dvs?
Citera
2011-07-20, 12:22
  #5
Medlem
Folkskyggs avatar
Var verkligen badboll ett community för trance/elektronisk musik? Vill minnas den sidan från 6-7 år tillbaka.
De hade väl även "musikvideos" och lite sånt som visades på DH där ett tag?
Citera
2011-07-20, 12:29
  #6
Medlem
KrookiKrumbless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Folkskygg
Var verkligen badboll ett community för trance/elektronisk musik? Vill minnas den sidan från 6-7 år tillbaka.
De hade väl även "musikvideos" och lite sånt som visades på DH där ett tag?
För 6-7 år sen var jag inte så väl bevandrad inom den svenska elektroniska scenen. Så jag kan inte säga mycket om det. Men de senaste åren har det varit en community, ja. En mycket bra sådan dessutom.
Citera
2011-07-20, 12:33
  #7
Medlem
Folkskyggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KrookiKrumbles
För 6-7 år sen var jag inte så väl bevandrad inom den svenska elektroniska scenen. Så jag kan inte säga mycket om det. Men de senaste åren har det varit en community, ja. En mycket bra sådan dessutom.


Jag hade fel. Det var Bada.nu och inte Badboll.nu som låg och spökade i mitt minne.
Citera
2011-07-20, 12:38
  #8
Medlem
KrookiKrumbless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Folkskygg
Jag hade fel. Det var Bada.nu och inte Badboll.nu som låg och spökade i mitt minne.
Lätt hänt
Citera
2011-07-21, 14:41
  #9
Medlem
Faragons avatar
Badboll är uppe igen nu!
Citera
2011-07-21, 15:14
  #10
Medlem
KrookiKrumbless avatar
Jaaa! Lycka!!
Citera
2011-07-24, 14:21
  #11
Medlem
santanders avatar
Okej nu är den uppe igen men kör ändå eftersom ngn undrade över grupper på fejjan:
Genesis Pro Ject (användare)
Swedish Technovision (användare)
Dessa är dock i gbg trakterna.
Citera
2011-07-26, 22:26
  #12
Medlem
Varit uppe ett tag nu så det är nog lugnt
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback