Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-08-11, 09:59
  #13
Medlem
DJ-Tigers avatar
och nu verkar det vara hackat, bytt ut halva sidan mot nåt annat mysko...

kan för övrigt rekomendera STAMPA CREW på facebook, skitstor fest i stockholm nu den 9:e sept
Citera
2011-08-11, 10:22
  #14
Medlem
Losifers avatar
Blä, jag som hade tänkt att stampa nu till helgen eller nästa .
Hoppas dom får sidan att funka snart igen.
Citera
2011-08-12, 15:28
  #15
Medlem
DJ-Tigers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Losifer
Blä, jag som hade tänkt att stampa nu till helgen eller nästa .
Hoppas dom får sidan att funka snart igen.

dem verkade fixa det rätt snabbt denna gången =)
Citera
2013-02-07, 15:17
  #16
Medlem
Nooomys avatar
någon som vet vad som har hänt? verkar nere?
Citera
2013-02-16, 16:59
  #17
Medlem
Såg detta idag och det tog emot lite att se sidan var nere men vad jag förstår har sidan "dött" ut en hel del. Folk har inte varit inloggade osv plus att uppdateringen vad gäller fester har inte varit den bästa heller
Citera
2013-03-17, 22:29
  #18
Medlem
Finns det någonting liknade, samma stil och syfte typ?

Gärna koll på varierande EDM events. Saknar ett bra ställe att hitta sånt på förutom Facebook då.
Citera
2013-04-08, 13:49
  #19
Medlem
Menarens avatar
Väcker gammal tråd. Jag skulle in o kika runt lite och undrar vart fan jag hamnat på för sida. Är det nere nu på heltid alltså?
Citera
2013-04-18, 13:46
  #20
Medlem
techno_the_kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menaren
Väcker gammal tråd. Jag skulle in o kika runt lite och undrar vart fan jag hamnat på för sida. Är det nere nu på heltid alltså?
Verkar inte bättre, fan saknar dom man var vänner med där på sidan, glad iallafall att man hade alla bilder från diverse stampfester sparade på datorn.

Nej Badboll återhämtade sig aldrig från den stora kraschen dvs den gången dom var nere så pass länge
följer numera Technostate på Facebook istället.
Ps det blir fest den 30 April, blir mitt första stamp sen 2009 ca, har inte varit aktiv inom ravekulturen på år & dar men den här gången så blir det enbart alkohol då jag numera är drogfri sen 1 år & 4 månader tebax.
Citera
2013-04-18, 14:46
  #21
Medlem
Menarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av techno_the_king
Verkar inte bättre, fan saknar dom man var vänner med där på sidan, glad iallafall att man hade alla bilder från diverse stampfester sparade på datorn.

Nej Badboll återhämtade sig aldrig från den stora kraschen dvs den gången dom var nere så pass länge
följer numera Technostate på Facebook istället.
Ps det blir fest den 30 April, blir mitt första stamp sen 2009 ca, har inte varit aktiv inom ravekulturen på år & dar men den här gången så blir det enbart alkohol då jag numera är drogfri sen 1 år & 4 månader tebax.

ofan. där ser man. Har inte varit på något sen 2010 och det var en sliten liten bygdegård ute på landet där små blöj-kids höll till. Jag drog därifrån rätt fort.

Jag har stora funderingar på detta i sommar. http://genesisfestival.org/127-2/
Drogfritt och det är jävligt skönt ändå när man har hållit sig ren i flera år nu. Är därför jag hållit mig borta ett tag.

Tips är att inte se alkohol som en trygghet för att hålla dig borta från drogerna. Det ger snarare bakslag då. Jag kom med den inställningen efter varit ren ett år till en festival(voov) i Tyskland 2006 och det sumpa jag rätt snabbt efter första ölen och det vankades drogbuffé i tältet bredvid. Så efter det så drog det igång med tjacket och rökat igen och jag lyckades släppa skiten 2008. Testa och kör helnyktert första ferren nu. Så kan du köra med alkoholen gången efter det sen.
Citera
2013-06-04, 12:15
  #22
Medlem
Passenger10s avatar
Tjeena.

På sistone har jag börjat gå på open-air fester i stockholm av olika arrangörer, bara vart på fester där det spelas techno, tech-house o minimal än så länge.
Får bjudan till minimal/techno evenemangen på facebook, har letat runt lite själv efter trance fester, det som verkas finnas är skogsfester men än så länge har jag tyvärr inte lyckats hitta nån själv..

Undrar därför om någon på detta forum vet om det anordnas dylika fester där majoriteten av musiken som spelas är trance, progtrance samt ren o skär progressive (framförallt såna som är öppna för allmänheten)? Och isådanfall vart kan man få kännedom om dessa. Vill minnas att man fick information om sånt på just badboll.nu men sidan verkar ju tvärdöd nu.
Tycker det är underbart att stå o dansa till musik med likasinnade människor!

Tack på förhand!
Citera
2013-06-26, 00:47
  #23
Medlem
är det någon som känner till nåt sätt att få tillbaka alla foton som jag hade på mitt konto på badboll.nu??? nån som känner nån op eller någon som på nåt sätt var inblandad i den sajten... skulle bli VÄLDIGT tacksam om nån kunde hjälpa mig med det... min dator blev stulen för ett tag sedan o jag har inga bilder alls kvar... alla tips e värdefulla... Mvh. F - GBG
Citera
2013-07-13, 18:38
  #24
Medlem
lepops avatar
Ville hemskt gärna gå på någon elektrofest ikväll, jag såg då den helt intetsägande hemsidan som inte säger ett dyft om några fester. Någon som har ett annat alternativ? eller kan pm:a om någon openair fest i Sthlm med omnejd ikväll eller framgent?

Tack på förhand!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback