Flashback bygger pepparkakshus!
2011-07-16, 23:00
Awaiting Email Confirmation
TrasigFlummares avatar
Jag fick kanske årets psykos nyss. Helt jävla sinnessjukt.

Jag gick ut för att röka lite JWH-081 + annan okänd, hade dock i otroligt mkt JWH. När jag börjar närma mig hem märker jag att jag kommer garanterat bli jävligt bäng. Så märker jag att jag vinglar in i rummet, lägger mig på sängen. Det verkar som jag somnar direkt, för jag börjar drömma om att jag gör en massa saker, typ bråka med folk, familj, allt.

Sen måste mitt sömngångande startat för jag kom hem igen och plötsligt slog de mig att nått är riktigt fel, jag trodde att jag trodde att den "drömvärld" jag hade innan va saker som verkligen hänt och att jag var döende och låg på sjukhus och att dom där försökte återuppliva mig, men att ju mer jag trodde på drömvärlden dessto mer dog jag så jag tänkte att ända sätter att bli återupplivad var att komma till ett sjukhus i drömvärlden.

Så nu till hur min sömngång såg ut, jag for upp ur sängen skrikandes "HJÄÄÄÄÄLP MIG!", sprang ut genom dörren in i lägenhetskorridoren fortfarande skrikandes. Sedan slet jag upp ytterdörren, fortfarande skrikandes och sprang såklart sen genom hela området, ofc, fortfarande skrikandes.

Jag hann ett varv runt området och då måste jag ha vaknat för plötsligt började saker sakta klarna. Kan säga att de va bra pinsamt att vandra in i lägenheten efter de...

Har ni nå fler helt absurda historier?

EDIT: Nu verkar de som polisen kommer. BRB
Senast redigerad av TrasigFlummare 2011-07-16 kl. 23:13.
Citera
2011-07-16, 23:04
Medlem
ringrostigs avatar
Vad är WhW-081 ? iallafall vad jag hade skrattat om jag såg dig kommandes skrikande HJÄLP och så sprang du som en yr höna runt hela området
Citera
2011-07-16, 23:07
Medlem
Det var jätteroligt. Jag låg på golvet och skrek av skratt
Citera
2011-07-16, 23:12
Medlem
xnts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrasigFlummare
EDIT: Nu verkar de som polisen kommer. BRB

Kom det någon polis? Hade du någon bra förklaring?
Citera
2011-07-16, 23:16
Awaiting Email Confirmation
TrasigFlummares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xnt
Kom det någon polis? Hade du någon bra förklaring?

Det va nån annan granne som ringde men dom visste inte vilket hus ja bodde i
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in