Citat:
Ursprungligen postat av Illevaicham
Varje dag nr jag ska stnga av min laptop s installeras uppdateringar av Windows! Det str "Installerar uppdateringar och stnger sedan av datorn" nr man ska klicka p den rda ikonen som stnger av datorn och den har en "skld" med ett utropstecken i p sjlva ikonen. Antalet uppdateringar kan variera frn dag till dag men oftast rr det sig om 1-3 st. Detta har pgtt i
ver tv mnader, dag ut dag in. Jag har tlmodigt vntat p att detta ska g ver men tyckte att det fick rcka nu...
Ngon som rkat ut fr samma problem eller vet varfr det blivit s? Jag har Windows Vista Home Basic
Har haft liknande i xp. Det lste sig nr jag gick in i Windows Update och installerde dem manuelt.
Citat:
Ursprungligen postat av LemPica
Ja, min idiot det r det jag menar.
Sorry fr trgtnkthet...
S br jag uppdatera till IE 8?
Fr- och nackdelar?
Kr p 8:an!!!! Skrare, bttre och allt vad det heter. Om du anvnder Vista eller 7 s uppgraderar du till 9:an.
Citat:
Ursprungligen postat av evelyn.t
d rekommenderar jag att uppdatera, men kanske vill du prova nt snabbare och skrare d min rd r Comodo Dragon
http://www.comodo.com/home/browsers-...rs/browser.php man kan anvnda Chromes tillgg (Adblock, translate...) Sjlv kr jag den och r jttenjd

Lura inte p honom ngon annan webblsre nu! Det tar bara upp plats och gr samma jobb som Internet Explorer.