• 1
  • 2
2011-07-16, 19:03
Medlem
Inaktivera automatiska uppdateringar p din dator.
Citera
2011-07-16, 19:29
Medlem
LemPicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evelyn.t
d rekommenderar jag att uppdatera, men kanske vill du prova nt snabbare och skrare d min rd r Comodo Dragon http://www.comodo.com/home/browsers-...rs/browser.php man kan anvnda Chromes tillgg (Adblock, translate...) Sjlv kr jag den och r jttenjd

Citat:
Ursprungligen postat av QBear
Uppdatera till 8an och sen till 9an s borde du mrka en klar frbttring s fort du har vant dig vid grnssnittet, lycka till.

Tackar, jag kanske fr uppdatera d.
Skiljer sej grnssnittet mycket?
Jag r en sn dr baktstrvare som hatar nya versioner av saker och ting...surapa typ
Senast redigerad av LemPica 2011-07-16 kl. 19:42.
Citera
2011-07-16, 19:38
Medlem
WindowsSetups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illevaicham
Varje dag nr jag ska stnga av min laptop s installeras uppdateringar av Windows! Det str "Installerar uppdateringar och stnger sedan av datorn" nr man ska klicka p den rda ikonen som stnger av datorn och den har en "skld" med ett utropstecken i p sjlva ikonen. Antalet uppdateringar kan variera frn dag till dag men oftast rr det sig om 1-3 st. Detta har pgtt i ver tv mnader, dag ut dag in. Jag har tlmodigt vntat p att detta ska g ver men tyckte att det fick rcka nu...

Ngon som rkat ut fr samma problem eller vet varfr det blivit s? Jag har Windows Vista Home Basic

Har haft liknande i xp. Det lste sig nr jag gick in i Windows Update och installerde dem manuelt.

Citat:
Ursprungligen postat av LemPica
Ja, min idiot det r det jag menar.
Sorry fr trgtnkthet...

S br jag uppdatera till IE 8?
Fr- och nackdelar?

Kr p 8:an!!!! Skrare, bttre och allt vad det heter. Om du anvnder Vista eller 7 s uppgraderar du till 9:an.

Citat:
Ursprungligen postat av evelyn.t
d rekommenderar jag att uppdatera, men kanske vill du prova nt snabbare och skrare d min rd r Comodo Dragon http://www.comodo.com/home/browsers-...rs/browser.php man kan anvnda Chromes tillgg (Adblock, translate...) Sjlv kr jag den och r jttenjd

Lura inte p honom ngon annan webblsre nu! Det tar bara upp plats och gr samma jobb som Internet Explorer.
Citera
2011-07-16, 20:03
Medlem
evelyn.ts avatar
Citat:
Lura inte p honom ngon annan webblsre nu! Det tar bara upp plats och gr samma jobb som Internet Explorer.

Lurar ingen bara rekommenderar
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in